Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Blog
 

Dünya bloggerları Davos' a... Milliyet bloggerları nereye?

Dünya bloggerları Davos' a... Milliyet bloggerları nereye?
 

Hani Dünya bloggerları Davos' ta diye bir yazı yazmıştım ya... Hani bloggerlar davet edildi, oradaki toplantıları canlı canlı yazarak ilgilisine aktardıklarını duyurmuştum...

Aklıma ne geldi bilin bakalım..

Yok yok öyle Davos' biz de gidelim diye birşey demeyeceğim tabiki: )

Editörlerimizin, ''Sizleri Doğan Medya Center' da topladık.. ama birde Davos'a Mavosa kadar da götüremeyiz dediklerini duyuyorum: )

Şaka bir yana, blogger olarak kabul edilmek ve bu türlü faaliyetlere katılmak için gerekli kriterleri aslında bilmiyorum.. Blogger olmak için resmiyete mi dökülmesi gerekiyor. Resmiyete döküldükten sonra mı böyle toplantılarda yazı yazmak gerekiyor açıkcası bilmiyorum..

Şayet aşağıda yazacağım fikrim ile gaf yapıyorsam, şimdiden özür diler hoşgörünüze sığınarak espri olarak kabul görmesini rica ederim..

Hani diyorum deneme amaçlı, çok medyatik ve kritik olmayan toplantılara bizlerden de katılım için davet olsa, bizler de canlı canlı ''Milliyet Blog Yazarı'' olarak aktarım yapsak nasıl olur... Bana göre Milliyet blog' olarak bir adım daha ileride oluruz. İlerlemiş oluruz... Tabii bu benim naçizane düşüncem...

Toplantımız çok hoş ve güzeldi lezzeti hala damağımızda, ara ara hatırlayıp tazeliyoruz o günü.. Şuan yazıyoruz yazıyoruz sürekli yazıyoruz.

Hak verin ki yeni gelişmeler, yeni denemeler , yeni heyacanlar olsun diye bekliyoruz.. Bizlerin istekleri doğrultusunda şekillenip büyüdüğümüz için ve bizlerin fikirlerine de önem verdiğiniz için böyle bir düşüncemi paylaşmak istedim hoşgörünüze sığınarak...

Saygılarımla ...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..