Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Dünya derbisinde bizim evin halleri ve Fb'li blog arkadaşlarım

Dünya derbisinde bizim evin halleri ve Fb'li blog arkadaşlarım
 

hadi hayırlısı :)


Sevgili güncem, bugünden heycanlanmaya başladım. Niye mi? Derbi heyecanı canım, ne olcak başka demi ama. Etrafımdaki herkes, nedir bu fanatiklik, gereksiz diyorlar. Bilmiyorlar tabi Galatasaraylı olmak nasıl güzel bir duygu, tatmamış arkadaşlar anlamıyorlar beni. Ben Galatasaraylılık dedim ama başka takımı sevenler için de kendi takımları öyledir tabi.

Çocukluğumdan beri, vardır benim bu fanatikliğim. Şimdi oğluşum devam ettiriyor artık ama ben ve babası da en büyük destekcileriyiz. Büyüyünce, Fenere gol atınca da stadı şişşşşşşşş diye susturacakmış. Şimdiden deli gibi marşlar söylüyor zaten. Belki çok doğru değil bu kadar fanatik bir çocuk yetiştirmek. Herşey tadında bırakılırsa sorun olmaz herelde. Galatasarıyın spor okuluna gidecekmiş. Hayal işte nerdeee? Ama Galatasaray deyince gözleri ışıldıyor. Bir başka bakıyor. Kaldırıyor yumruğunu havaya cimbom da cimbom.

Sevgili eşim Kemal, totem yapacağım diyor. Güya geçtiğimiz yıllarda, ben ne zaman hatırlamıyorum ama biz bir teknoloji mağzasına gitmişiz, o gün yine derbi varmış ve Çınar’ın üstünde forması varmış ve biz o derbi maçını kazanmışız. Nedense, ben hep kaybettiğimiz maçları hatırlıyorum :) Kıramadık bir türlü şeytanın bacağını. :)

Kemal: Bak Başak bu senede aynısını yapacağız. Çocukken de bi totem yapmıştım o zaman tutmuştu.

Çocukkenmiş işte :) siz gülmeyin!

Ben: Hayde nerden çıktı bu totem ya, adamlar koşarsa, iyi oynarsa kazanırlar zaten.

Kemal: Yok, yok totem totem.

Ben: Peki yapalım bakalım tutacak mı bizim totem?


Şimdi fukara duası diye yorum neyim yazmayın sakın, kızdırmayın sakın beni. Tamam mı? Neyse işte bu senede aynısını yapacakmışız. Herşeyi yazma şu bloga diye bir ses geliyor sanki. Kaybederiz falan rezil olmayalım. Boşver canım benim varsın bir kerede yenilelim. Ne yani takımdan mı vazgeçeceğiz demi ama.

Evde bu konuşmalar geçe dursun, iki gündür de feysde sevgili Nilüfer Veldet ve Sema Tapan ile tatlı tatlı atışmalarımız başladı. Sormayın ikiside Fenerbahçeli. Bunun üzerine birde Anarşik deyzem de Fenerli çıkmaz mı? Bir tek, sevgili Alyoşa Hülya Galatasaraylı çıktı. Sevgiler gönderdim kendisine feysden biz kazanacağız diye.

Sevgili Fenerli arkadaşlarım, bakalım yarınki maçı kim kazanacak? Sizlerle bu tatlı atışmayı yapmak bile güzel. Dünya derbisi maçı, kim kazanırsa kazansın. Gerçekten sonucun bir önemi yok. Sadece futbolun gerektirdiği çerçevenin dışına çıkılmasın yeter. Taşkınlık ve kavga olmasın. Bari bu sefer dostluk içinde bitsin neder siniz?

Galatasarayıma başarılar diliyorum. Umarım, bu sefer kazanan biz oluruz.

Unutmadan şunu söyleyim. Maçı kaybedersek kimse kızdırma yorumu falan yazmasın tamam mı?

FB’li arkadaşlarıma sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..