Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Dünya elden gidiyor

Dünya elden gidiyor
 

Tasarımlarım'dan..


Çok ilginç değilmi?

500 blog ve son blog okuyucu tıklanma sayısı da 500

501'inci blog'umu gelişmişlik hakkında yazmak isterdim lakin bugün yaşadığım olay böyle bir yazı yazmama fırsat vermiyor..

Sağ üst köşede gördüğünüz tasarım benim tasarımımdır..

Tasarımım'da, teknoloji ile birlikte dünyanın avuç'a girebilecek kadar ne kadar küçüldüğünü anlatmak istedim..

Bu sabah yine paylaşmak adına iş yeri komşularımdan birine gösterdim..

"Şu gösterdiğim tasarım sana ne anlatıyor?" diye sordum..

Komşumun cevabi ne oldu dersiniz?

-"Dünya elden gidiyor" diye yorumladı..

Hani, tasarımımda erezyon ve çölleşmeye yönelik orman kıyımlarını konu alan bir tasarım olmuş olsa doğru olabilirdi yorumu fakat tasarımımın baş köşesine teknolojiyi simgeleyen cep telefonunu koymuşum be arkadaşım, avuç resmi yapmışım, dünya'yı çizmişim..

İnsanlar kafalarını futbol, at yarışları, loto'larla yoracaklarına biraz olsun beyin jimnastiği yaparak düşünce reflekslerini geliştirmek isteseler olamaz mı?

Beyin hücrelerini geliştirebilmek insanın kendi elinde olduğunu düşünüyorum..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..