Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Öykü
 

Dünya Engelliler Günü

Dünya Engelliler Günü
 

Dünya Engelliler Günü


3 Aralık DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ //

 

Ben yürüyorum, koşuyorum

Yürüyemeyen, koşamayanlardanım bugün

 

Konuşuyorum, konuşamayanlardanım bugün

Duyuyorum, duymayanlardanım bugün

 

Dokunup, tutuyorum

Dokunamayan, tutamayanlardanım bugün

 

Bakıyor, görüyorum

Bakmayan, göremeyenlerdenim bugün

 

Bugün ve her gün

ben sizlerleyim, sizler benimlesiniz

havayı, suyu, doğayı

kentleri, meydanları , parkları, taşıma araçlarını

caddeleri, sokakları, kaldırımları ortak kullanmak zorundayız.

 Engelli insanımıza yardımcı olmak, saygılı olmak, paylaşımcı olmak bir ibadet değil de nedir ki…

 

 

 

*muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..