Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '20

 
Kategori
Güncel
 

Dünya Karşı, ABD Halkı Memnun

Gençliğimde kumar oynardım(Yemediğim nane kalmadı!) Neyse, köyümüzün zenginleri de kumar oynardı. Benim adım kumarbaza çıktı, onlar beyefendi olarak kaldı.

Güç olumsuzlukların üzerini örtüyor. Tüm dünya ABD’nin politikalarından rahatsız ama ABD halkı ülkesinden memnun.

Güce tapan bir halk. Barışsever biri gelse ABD’de seçim kazanamaz. Ve barışsever hiç kimse ABD politikalarını onaylamaz.

Trump neyse ABD halkı da o!

İnsanlar hangi millet olursa olsun böyle olabilir. Benim anlayamadığım 350 milyonluk bir ülke toptan nasıl böyle olabilir?

Belki de Trump’u haklı görüyorlar. O zaman sorun bizde, gerçeği göremiyoruz belki.

Trump’a ve ABD yönetimine övgüler de dizdim ben; insanlık için zararlı ama kendi ülkesi için faydalı olduğundan.

Bu halkın içinde hiç mi insan haklarına duyarlı barışsever insanlar yok? İçeride konuşuyorlar (özgür Amerika deniyor ya o bakımdan) ama dışarıda ABD’nin dünyadaki yıkımlarıyla ilgili tek laf eden Amerikalı duymadım.

Dünya ABD yönetimlerine karşı; bence ABD halkına da karşı olmalı.

Yönetim diktatördür ama halk demokrasiye inanır, dünyada böyle yerler var.

ABD halkı belli ki güç sarhoşu ama unutmasınlar ki Amerikalılarla ilgili dünyadaki algı iyi değil.

Sizin Amerikalı bir arkadaşınız tanıdığınız var mı, eminim yoktur!

Belki böyle değiller ama bu yönetime destek vermeleri onlar hakkında olumsuz düşünmemize neden oluyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..