Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '19

 
Kategori
Güncel
 

Dünya Kedi Köpek Eti Yemiyor

Çocukluğumuzda Müslüman olmayanların kedi köpek eti yediklerini duymuştuk ve doğrusu öyle biliyorduk.

Ama bugün kedi köpek eti söz konusu olduğunda bir tek Çinliler akla geliyor; belki Taylandlılar filan.

Müslümanlıktaki eti yenmeyen hayvanlar konusunun Hristiyanlık ve Musevilikte de olduğunu birinden duydum ama dikkate almadım, benim bildiğim sadece Müslümanlıkta var.

Nerede kedi köpek eti yenildiğini duydunuz, bir Çin; dünya kedi köpek eti yemiyor.

Ve kendi anlayışlarına göre bunlar yenilebildiği halde böyle.

Belki Müslümanlardan etkilendiler.

Belki eti güzel değil tercih etmiyorlar.

Azgın köpeği ben nasıl yiyim o beni yer diye korkanlar da vardır.

Doğrusu kedi köpek öyle pek de eti yenecek bir hayvan gibi gelmiyor insana. Zaten eti yenilsin diye yaratılmamış gibi bir halleri var bu hayvanların.

Yani yenilmeme nedeni bu olabilir. Keza evlerde dostumuz, işimize yarıyor filan.

Sonra koyun gibi yetiştirilmesi de tuhaf olur, kedi ya da köpek çiftliği var mı?

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..