Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

03 Ağustos '06

 
Kategori
Kitap
 

Dünya kupası 2006'nin romani

Dünya kupası 2006'nin romani
 

Geçen sene Haziran ayında piyasaya çıkan bir kitap var: "Üç Arslan Kükrüyor-Dünya Kupası 2006'nın Romanı".

Benim çocukluğumda her akşam yatmadan önce hayal kurardım. Fener'de oynuyorum. Fener bir sıfır yeniliyor. Son beş dakika. Sahaya çıkıyorum. Uçarak bir kafa. Bir bir. Bir roveşata, doksanıncı dakikada doksandan. Fener galip. Bütün saha ayakta. Benim adımı çığırıyor.

Olmadı. Futbolcu olamadık.

Bu kitabın yazarı da çocuk takımlarına antronorluk yapmış. Yapıyor. Çocukluğunda hayali Dünya Kupası finallerinde oynamakmış. Olmamış. Şimdi de bir Milli Takimi antronor olarak Dünya Kupası Finalleri'ne götürmek istiyor. Bakıyor ki bu işin de olma ihtimali zor. Kağıdı kalemi alıyor eline (Her halde bilgisayarın klavyesini önüne almistir.) basliyor yazmaya.

Kucuk bir cocuk. Bizimle ayni hayallerde. Kaleci. Oksuz. Ingiltere'de futbolu deniyor. Milli Takim Kaptanligi'na kadar yukseliyor. Takimini Dunya Kupasi'nda sampiyon yapiyor. Sampiyonluklarini kutladiklari aksam anasi bir aciklama yapiyor. Senin baban sag ve...

Kitabin adi "Dunya Kupasi 2006'nin Romani" oldugundan, gun gelecek, bu kitabi okuyanlar, Zidane'nin attigi kafa unutulup, yahu Ingiltere 2006'da sampiyon mu olmustu diye soracaklar.

Yine birileri soracak. Turkiye finallerde miydi? Evet. Dunya Kupasi 2006'nin Romani'nda Turkiye finallerde oynuyor. Ayakta alkislaniyor.

Kitap Ingilizce. Endonazya ve Tayland dillerine cevirilip yayinlandi. Tayland'da yayinlanan kitabin kapaginin fotografini sanirim bu sayfa da gorebileceksiniz.

Kitabin yazari mi? Umut Ozturk. 28 yasinda. Oglum olur.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..