Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Dünya Kupası

TRT reyting sisteminden neden çekillmiş olabilir?

Kendilerine göre, yanlıştan yana taraf olmadıkları için(!)
Bana göre ise, daha fazla madara olmamak için...

Bilmiyorum hala TRT izleyen var mı?
Ben izlemiyorum, 'malum yıllar' önce silmiştim...

İçime mi doğmuştu ne böyle olacağı?...

Geçen gün, 2010 Dünya Kupası hatırına tarayıp tekrar kayıt alayım dedim.
Baktım ki, maçları uydudan vermeyecekmiş, ondan da vaz geçtim.

- Alırım bir karasal anten; maçtan maça açarım.
Gel keyfim gel...
Benim gibi kim bilir ne milyonlar olacak.

Kadro şişkinliği yüzünden bir kişinin işini on kişiye yaptıracaksın...

Son kullanma tarihi geçmiş, benim gibi iki kelimeyi bir araya getiremeyen konuşma özürlülere trilyonlar vererek program veya yorum yaptıracaksın...

Türk halkının dört yılda bir 'futbol gibi futbol' izlemesini çok göreceksin...

Sonra da adın devletin televizyonu olacak.
TRT olacak...

Yok öyle üç kuruşa beş köfte!

Bu millet adama kendi reytingini kendisine işte böyle ölçtürür.
Unutmayacaksın...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..