Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Dünya kupası

Dünya kupası
 

en sıkıcı kupa


Dünya kupası başladı. Keşke başlamasa mıydı acaba??

Yani bu kadar sıkıcı bir Dünya Kupası görmedim. Şahit olmadım

Bir kere oyun stillerinden dolayı bana sıkıcı geldi.

Maalesef antrnörler takımlarını gol yememeğe programladıkları için beni sıkıntı bastı. Mecburen maçları açıyorum. Televizyonda bir şey yok.

Bu Dünya kupasının bize getirileri nelerdir? Her takım her takımı yenebilir. Ben bunu aşağıdaki takımlarının uyanması diyorum. Kapalı defansı açmak için gereksiz paslar yapmamak gerekir. Bol bol düzgün şutlar çekmek gerekir.

Aklımda kalan maçlara bakarsak eğer: Almanya Ganayı 4-0 yendi ama bu maç bir gösterge değildir. İlerleyen maçlarda Almanya’nın daha dikkatli olması gerekir.

Fildişi-Portekiz maçında ise bir posizyon dikkatimi çekti. Dakika 94 . Bütün Fildişi oyuncuları ceza sahasına girmiş top beklerken, Galatasaraylı Keita’nın topu geriye oynaması çok ilginçti. Demekki Keita Dünya Kupasına hazır değil.

Japonya –Kamerun maçında Japonya’nın golü çok güzeldi. Bi bizim forvetlere bak . Bir de adamın attığı gole bak.

Hollanda –Danimarka maçında Danimarka bir şey oynamadı. Hollanda da gol atamazken, Danimarka kendi kalesine attı .Hollanda şenlendi.

Urugay-Fransa maçında Fransa’nın yumuşak karnı hocası. Bu hocayla bi şey olmaz. Fransa’ya bu turnuvada şans tanımıyorum.

Gene ne varsa Brezilyada var. Her zaman favorim Brezilya’dır.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..