Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Dünya Lisesi...

Saat sabahın 7.30’u.Yollar uykudan yeni uyanmış, güneş kahvaltısını yeni yapıyor. Evimiz çarşıya yakın, hemen varıyorum. Karşıda bakkalın ekmek dolabı gözüme çarpıyor. Daha yeni yerleşiyor sıcacık ekmekler. Az daha ileride ihtiyar delikanlıları görüyorum.’’Neydi Aceleniz’’ diye içimden geçirmeden edemiyorum. Sonra karşıya bakıyorum. Bilincim beni uyarıyor. Birden sarsılıyorum. Hani 4,5 şiddetindeki gibi. Hafif ama hissedilir. Karşıda servis beni bekliyor. İçinde yer kapma mücadelesi. Bırakın mücadeleyi şimdi kavga edecekler. Sanki ayakta gitseler günleri kötü geçecekmiş gibi. Aman neyse.

Okul geliyor aklıma birden. Korkuyorum. Ama benim korkum tatlı bir korku. bir yandan da okula gitmek istiyorum. Göçmen kuşlar misali benimkisi. Unuttuğum bir şey var mı diye çantamı kontrol etmek istiyorum. Koşa koşa otobüse gidiyorum. Kendime yer bulup oturuveriyorum. Hani az önce ayakta gitseler günleri kötü geçecekmiş gibi dedim ya. Şimdi anlıyorum farkı. Koltuk rahat geliyor.

Tam rahat ettim, biraz kestireyim derken kulağımı acı acı tırmalayan müzik.’’Sesini kesin’’ dedikçe daha da çok acıyorlar sanki. Bir süre sonra unutuyorum her şeyi. Günümün güzel geçmesini hayal ediyorum kafamda. Otobüs hareket etmeye başlıyor ağır ağır. Ortalık hareketlenmeye başlıyor. İşte o hareketlilik yetiyor insanı yormaya. Bir an önce kurtulmak istiyorsun hayat karmaşasından. Evime gideyim uyuyayım istiyorsun. Olmuyor işte.

Birçok kez denendiği halde sonucunun hep hüsran olduğunu da biliyorsun. Bir zaman sonra masumiyetin giriyor araya. Annesi dövdüğü halde gene annesinin dizinin dibinden ayrılmayan çocuklara benziyorsun. Yaşamak sana alınmadığında arkasından ağladığın oyuncak gibi geliyor. Bilmiyorsun ki hayatın hep bu dönemeçlerle dolu olduğunu… Böyledir her şey… Dersini sınavdan sonra verdikleri ters bir kurumdur dünya…

 
Toplam blog
: 8
: 150
Kayıt tarihi
: 14.03.12
 
 

Öğrenci, kendi çapında yazar... Eleştirerek riskli yazılar yazar...(eleştrisk) ..