Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

10 Aralık '06

 
Kategori
Yeni Ürünler
 

Dunya'nin en kucuk piyanosu...

Dunya'nin en kucuk piyanosu...
 

Oyuncak ama oyuncak degil. Normal bir piyanoda 88 anahtar olurmus. Bunda hepsi mevcut. Sesi de gercek piyano gibi...

Japonya'nin Sega Oyuncak sirketi bu piyanoyu gelistirmis. Sadece 17 santim yuksekliginde. Genisligi de yaklasik 25 santim...

Piyanoyu ellerinizi kullanarak calmaniz cok zormus... Tuslarin genisligi yarim santimden bile daha dar oldugu icin.

Fakat merak etmeyin. Uzulmeyin. Piyanonun kendi kendine calma ozelligi de var... Chaikovsky'den Bill Joel'e kadar ne isterseniz caliyor.

Japon yapimcilar demis ki; Japonya'da evler cok kucuk oldugundan cok az insan evine gercek piyano koyabiliyor! Yerleri yok kocaman piyanolar icin.

Ilginizi cektiyse, alacak paraniz varsa, Nisan ayini bekleyeceksiniz. Japonya'da Nisan ayinda satisa cikarsa, Mayis'da Turkiye'de olur? Fiyati 500 Amerikan Dolari civarinda...

Sahiden paraniz var, harcamak istiyorsaniz, size bir oneri daha: Asagida ki linki tiklayin...

Yeni yili beklemeden, yepyeni, icinizi acacak, ileri de gurur duyacaginiz bir harcama yapacaksiniz.

Kucuk kiziniza da soylersiniz:

- Sana piyano alacaktim. Bak bu is icin harcadim...

Anlatin... Yasi kucuk anlamaz, diye dusunmeyin. Kiziniz sizi anlayacaktir.

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..