Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dünya önemsemez seni, Ey! fani...

Dünya önemsemez seni, Ey! fani...
 

Kafam bozuluyor bazen. Memleketi kurtarmaya soyunuyorum. Geri bırakılmış, çarşaflara sokulmuş kadınlardan başlayıp, Türkçe bilmeyen köylere gidiyorum. Ulusal, milli hükümetler kuruyorum, Belediyelerden alıyorum imar iznini, adam gibi adamların eline veriyorum.

Kafam bozuluyor bazen. Ağırlaştırıyorum yasalardaki cezaları. Kırmızı ışıkta geçeni ‘’akıl hastanesine’’, havayı ateş açana 10 yıl barınaklarda kamu hizmeti cezasına, hırsızlık yapanı 40 yıl ağır hapis cezasına, üstelik tamamı çalışarak geçen 40 yıl, sapıkları ise layık olduğu şekilde huzura erdirmek kısaca sayabildiklerim.

Lakin, hayat akıp gidiyor. Daha yeni bir akrabamız öldü , genç bir insan, yaşı kırk üç, eşi var çocukları var. Hayat akıp gidiyor, mevsimler dönüyor, dünya ısınıyor, aşklar bozuluyor, sevda bir kitap ismi gibi. Çocuklar daha bilmiş, insanlar cinden beter ifrit, kadınlar erkek, erkekler başka bir şey olma derdinde.

Kendimizi çok önemsiyoruz en büyük hata bu. Kibrimiz, egomuz, hatalarımız bu yüzden. Sahip olduklarımızı biz yarattık hatalarımızı ise başkaları. Oysa ki ölümlüyüz, faniyiz, güçsüzüz.

Bizi yönetenler bunu bilseydi. Yani ölümlü olduklarını. Malın, makamın, mevki ve koltuğun geçici olduğunu. Asıl önemli olanın kalıcı şeyler bırakabilmek olduğunu bilselerdi, daha güzel olurdu bu ülke.

Analarımızı, bacılarımızı, köylerimizi cahil bırakmasalardı. Dinle imanla kandırmasalardı bu yurdun çocuklarını. Daha güzel olacaktı her şey.

Dünya ve kainat için önemsiz bir detay insan. Her şey her an oluyor, değişiyor ve dönüşüyor. İnsan muhteşem kibriyle öldürüyor, kandırıyor, sömürüyor.

Hızla kirleniyor dünya ve birinciliği insan kimseye kaptırmıyor…

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..