Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Dünya sınıfı

Dünya sınıfı
 

internet'ten alıntıdır


Ben dünyada yaşıyorum, ama dünyayla ilgili pek bir şey bilmiyorum . Nedeni de, ana sınıftayım, mevsimleri yeni öğreniyorm. Bir de, dünyanın döndüğünü. Zaman zaman, insanların hastalandıklarını, yaşlandıklarını, anlatıyor öğretmenim, hayretle dinliyorum. Pek anlam veremiyorum. 

Her gün neşeyle kalkıyor, neşeyle günümü geçiriyorum.

Ne dünyadaki savaşlarda, ÖLDÜRÜLEN MASUM ÇOCUKLARDAN, ne de yarı tok, yarı aç insanlardan haberim var.

Okulum piknik alanı kadar geniş ve yeşil. Bahçesindeki rengarenk çiçeklerle yarışıyoruz.  AMA BİRBİRİMİZİ KISKANMIYORUZ. Onları kesip parçalamak, ya da ayaklarımızla ezmek, aklımızın kenarından dahi geçmiyor. Biz onlarla, ayni sınıftayız, arkadaşız. Bahçemizi süsleyen oyuncaklarımız da bir başka anlam veriyor. HEP HEYECANLA, TENEFFÜSLERDE, BİZİ KUCAKLAMAK VE MUTLU ETMEK İÇİN,  SAPASAĞLAM, HAZIR OL VAZİYETİNDE DURUYORLAR. Onları üzmemek için sıraya giriyor, kaydıraktan, salıncağa,  oradan diğerlerine  çığlıklar, ekleyerek, neşeyle bu aramızı tamamlıyoruz.

Ne sınıflar gördük bu dünyada, 

kimi en üstte, kimi ise en altta.

en masumlar ana sınıfta,

açıkgöz geçinenler de, lise sonda.

Birde  V.İ.P ler var,  şu dünyada

çeşitli mekanlarda,

sakın onlara dokunma.

Ben  henüz ana sınıftayım,

 sevgi, masumiyet var,

benim küçücük bedenimdeki, AKLIMDA.

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..