Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
Tenis
 

Dünya Tenisinin Taçsız Kraliçeleri : Venüs ve Serena Williams …

Dünya Tenisinin Taçsız Kraliçeleri : Venüs ve Serena Williams …
 

Bildiğiniz gibi her tür spor müsabakasını izlemeye bayılan bir tipim… Beni delice heyecanlandırıyorlar ve hayatıma tarifi mümkün olmayan lezzetler katıyorlar… O kadar ki, bir spor dalından aldığım harika lezzeti bir diğerinden aynı derecede alamıyorum…

Çünkü diğer spor dalından da açıklaması güç bir biçimde bambaşka güzellikte bir tat alıyorum… Bu sıralama en aşağıya kadar böylece uzayıp gidiyor… Ama içlerinde en heyecanla takip ettiğim spor dalı tenis… Ve elbette bana tenisi sevdiren isimler de Williams Kardeşler

serena ve venüs williams

Namı diğer Serena ve Venüs Williams … Biri dünyanın 3 numarası olan Serena ve diğer dünya 26. cısı Venüs … Fakat kim ne derse desin ve sıralamanın neresinde olurlarsa olsunlar, Avustralya Açık ‘ ın arefesinde benim listemde hep bir numara oldular ve bundan sonra da oradaki yerlerini korumaya devam edecekler…

Williams Kardeşler ‘ i izlerken kanımın yavaş yavaş kaynamaya başladığını ve seyrettiğim şeyin bir spor müsabakası olmaktan çıktığını, giderek bir sanat gösterisine dönüştüğünü hissediyorum… Kendilerine has bir çekicilikleri var ikisinin de ama benim asıl ilgimi çeken yönleri, her ikisinin de oyuna asıldıklarında içlerinden bambaşka bir gücün çıkmaya başlaması…

Venus_and_Serena_Chat

İnanın, binlerce kilometre uzaktan ekrana o kadar büyük bir elektirik taşımayı başarıyorlar ki, transa geçip onların büyüsüne kapılmaktan alamıyorsunuz kendinizi… Oyun boyunca başka dünyalara gidip, hareketlerin sizi kapıp koyuveren gücüne teslim oluyor ve maçın sonun geldiğinde, izlediğinizden yıllanmış bir şarabın tadı eşliğinde dünyamızda olmayan bir güzelliğin ipuçlarını topluyorsunuz…

Bakın, topluyorsunuz diyorum, çünkü hepsini bir anda tüketmeye kıyamadığınızdan zihniniz ve kalbiniz onları bir sonraki buluşmanızda motive edici hayat parçacıkları olarak en derinlerinizde saklamaya devam ediyor ve bu aşk sizi tenise ve elbette ki spora bağlıyor…

Williams-Sisters

İşte kısaca ve özetle izah etmeye çalıştım benim için Williams Kardeşlerin anlamını ve izlencelik adına neyi ifade ettiklerini… Bakalım siz ne kadar hoşlanacak ve onları anlamlı bulacaksınız… Gelin Avustralya Açık ‘ ta biraz daha farklı gözle bakın onlara ve bir de bu sözlerim ışığında izleyin büyüleyici oyunlarını…

İşte Avustaralya Açık ‘ ın karşılaşmalarını tek tek takip edebileceğiniz internet linki… Herkese keyif ötesi tatlar bulacaklarını umduğum seyirler diliyorum efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/dunya-tenisinin-tacsiz-kraliceleri-venus-ve-serena-williams/

serena venüs williams- 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..