Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Dünyada Man Ahirette İman

Dünyada Man Ahirette İman
 

Çocukluğumda asfalttan geçen tüm arabaların markalarını seslerinden tanırdım.
Hemde görmeden.
İddiaya girerdik.
Sorarlardı rampadan vites değiştirerek inleyerek çıkan aracı.
İyice dinledikten sonra tekerlemesi ile hemen söylerdim.
''THAMES'' Trader, yol ver birader...

Sonraki aracı sorarlardı iyice dinledikten sonra vites değiştirişinden tanırdım.
''BMC'' Al bir BMC koyur yamaca.

Bir sonraki gelirdi, iyice dinledikten sonra hemen cevabı yapıştırırdım.
''FORD'' Alırsın Ford olursun lord.

Fakat en çok hoşuma giden de sesi bile bir başkaydı 120'si vardı, 3.20'si vardı, 5.20'si vardı... Ekzozunun sesi bir başkaydı onun..
O mu?

''MAN'' Dünyada MAN Ahirette İman devam eder dururduk.

Sonraları yok Vabıs'ı, yok Dodge'si, yok İH-ENTER'i derken devam eder dururdu araba merakım. 01.12.2017

 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..