Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Dünyada Sanki Her Şey Bir Gün Kaybolup Gidecek Gibi, Belki Aşk ve Savaş

Dünyada Sanki Her Şey Bir Gün Kaybolup Gidecek Gibi, Belki Aşk ve Savaş
 

Belki diyorum ama bu savaş illetinin biteceğini sanmıyorum, insanoğlu kıyamet günü bile zaten yok olup gidecek olana “Hayır, seni ben yok edeceğim” der.

Ve aşk… Dünya kurulduğundan beri var ve sonsuza kadar da olacak gibi. Tabi değişir, sevgilinin dudakları yerine kulaklarını öperiz!

Dünya, biz ve bu ikisi kalacak diyorum…

Kaybolup gidecek de yerine yenisi gelecek elbette, şu an var olan diyorum.

Ama işte şu an var olan aşk ve savaş kaybolmayacak…

Aşkla var olacak savaşla yok olacağız dünyanın dengesi bu galiba.

Niye bunlar yok olmuyor? İnsanların ilgisi başka şeylere yönelebilir mesela. Üreme için gerekli de değilmişiz.

Ya ne bileyim on binlerce yıldır bakıyorum sadece bu ikisi… Belki gün gelecek Leonardo da Vinci’nin Mona Lisa tablosu bile kimseyi ilgilendirmeyecek.

Yeryüzünde kötü insanlar olduğu sürece- ki olacaktır- savaşlar bitmez.

Son insana bugünden sadece bu ikisi kalacak: Aşk ve savaş.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..