Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '18

 
Kategori
Deneme
 

Dünyada Zulmün Devam Etmesi Uygulanan Disiplinlerin İşe Yaramadığını Gösteriyor

Dünyada Zulmün Devam Etmesi Uygulanan Disiplinlerin İşe Yaramadığını Gösteriyor
 

Bir uyarı bir ültimatom ama kimin umurunda, yine de yazacağız…

Benden başka bunu söyleyen yok, herkes hala bu disiplinlerin(kanunlar vs.) kurtarıcı olduğunu söylüyor.

Niye Kurtulmuyoruz o zaman? Cevap hazır: Hata bizde… Kendimi hatalı görmekten bıktım usandım!

Valla kimse kusura bakmasın, beni kurtuluşa götürmeyen yoldan gitmem…

Ve yollarınız her neyse on bin yıllardır bizi bir yere götürdüğü yok.

İnsanlar bu kadar hata yapmaz! Sistemleri sorgulamaktan niye korkuyorsunuz!

Ermişler, dervişler, Sokrat mokrat, şunlar bunlar artık bana kılavuz değiller, hiçbirine inanmıyorum; kıyamete yalnız yürüyeceğim ya da analar yeni Zerdüştler doğuracak.

Ama siz inanıyorsunuz, ne yapacağız biz sizinle!

Sizden öncekilerden daha iyisini düşünemediğiniz için yanlış da olsa kabul ediyorsunuz.

İnsanlığın çektiği acı sizlerin doğru sandığınız ama aslında doğru olmayan düşünceler yüzünden.

Şu anda doğru sandığın şeylerin yarısı yanlış.

Nelerin yanlış olduğunu düşünürsen bulursun.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..