Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dünyadaki kiracı

Dünyadaki kiracı
 

Akşam serinliğinde rüzgar eserken bir tek sen kaldın bugünden aklımda. Uzun zamandır kiracı gibi yaşıyorum bu dünyada. Uzun zaman derken bir aydır bu böyle. Yattığım yerde rahat yok , kalkıp gideceğim az sonra sanki.

- Burası mercan yeri değil!

- O zaman yerine gidelim.

- Sanki hava bozacak

- Ne yapalım?

- Yapacak bir şey yok , avlanacağız artık.

Bugünden aklımda sadece sen kaldın. Öyle hüzün dolu , öyle umutsuz ki bakışların yeryüzündeki tüm şarkılar çare olamaz derdine. Bir küçük heyecan versem sana belki onunla ateşlersin dünyayı.

-Hadi at artık oltayı

-Burda balık yoktur

-Belli olmaz hadi atalım

Ben seni hiçbir zaman aramam. Ararsan sen beni ara. Gözlerim yeteri kadar görmüyor artık. Yürüyemiyorum. Duyamıyorum. Nefes alamıyorum. Bu dünyada kendimi kiracı olarak görüyorum. Seninle uğraşacak gücüm yok. El feneri olmadan gece dışarı çıkamıyorum. Terliklerimi de kaybettim.

-Burda mercan yok , hep kopez var

-Olsun ama iri kopez ler

-Bende severim iyiki geldik

-hava düzelirse yer değiştiririz

Sana neler söz verdiğimide unuttum. Bakışların hüzün dolu ve umutsuz. Acaba bir küçük heyecan versem mi? Bir küçük umut ! biraz heyecan. Kocaman dağın üstünde bir küçük taşın ne hükmü olur ki. Karanlıkta bir küçük ışık işe yarar mı ? yararsa ne kadar sürer. Senin işine yarar mı onu da bilemem. Biraz sonra kalkıp gideceğim sanki bu dünyadan.

-Sepet doldu nerdeyse

-İyi ki gelmişiz buraya

-Demek ki umut kesmemek gerek

-Nerden ne geleceği bugünden yarına belli olmuyor

Yeryüzü her zaman ki sakinliği ile akşama kendini hazırlarken bugünden aklımda bir tek sen kaldın.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..