Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Dünyam

 
                              
                              Dünyam
Masmavi benim dünyam, içinde hayat var.
Ne param pulum çok olsun isterim, 
ne zarar ziyan benim olsun dilerim.
Yaşamaya değer bir sevgilim olsun gerçek.
Güvendiğim dostlarım beni arasınlar bir tek.
 
Benim dünyam, bir etkileyici değer, bir derin bütün.
Sende benim gibi tok gözlü ol! hakkaniyetle düşün!
Yaşamın büyüleyici güzelliğidir o!
İnsan, kitap, su, toprak, bitkiler, hayvanlar,
Sonsuza kadar;
Hep bir arada özgürce ve kardeşçe yaşar. 
 
Ben sadece bir insanım!
Yüzümde kocaman bir gülümseme ile,
benim dünyamın içinde hayat bulan canlı cansız her bir şeye,
hep emek veririm ben, sevgiyle bakar, üzerine titrerim.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..