Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Dünyama

Her yer, karanlık ve sessiz.
İki ses var, kulağıma gelen.

Biri tok,
Tik, tak _Tik, tak.
Ömrümden ömür alan.
Akrebi sokar,
Yel_kovan_ı kovalar, yıllarımı.
Sana biraz dur, mola ver desem,
Bozulmadan durmazsın.
Düğmen elimde, seni durdururum,
AMA.

Dünya dönüyor, çalışıyor diğerleri.
Tik, tak _Tik, tak.
Dön ardına bak.
Bakmam, bakamam,
Geçmiş gün, gelmiş yeni ömür.

Seninle, yarışıyor içimdeki.
Ritmi aynı, farkı büyük.
Tık, tık_tık, tık.
Çalışır yorulmadan,
Kırılıp, incinse de, çalıştıkça,
Can verir, ömre ömür katar.
Kendine, bağımlı kardeşlerini,
Susuz, sevgisiz bırakmayan.
İçimdekine.

Dur diyemem,
Durduramam, durmasını istemem.
Onun düğmesi emin ellerde.
Zamanını vaktini.
O
Biliyor, düğmeye basıp,
Dinlen artık, dinlen diyor.

Ben teslimim,
Ben misafirim,
İçimdekilerle, beynimdeki,
Olumlu olumsuz düşüncelerle.

Ben, ONUN
Yarattığı kuluyum.
Tık, tık_ tık, tık.
Diye çalışan, KALBİM.
Bende gelmiş dünyaya,
Bende onunla gidiyorum.
DÜNYAMA…

Güler Kavlak
 

 
Toplam blog
: 4
: 224
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Evli dört çocuk annesiyim. Doğayı, tabiatı seviyorum. Şiir yazmaktan zevk alıyorum. Sevgi, saygı ve ..