Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Dünyanın bir tarafa bırakıldığı an...

Bugün,

Ne Davos fatihi, ne Deniz Feneri, ne de ekonomik kıriz beni ilgilendirmiyor.
% 17'lik doğalgaz indirimide. Oğul TOPBAŞIN 45m2'lik binasının nasıl 145M2'ye
çıkartılmasıda. TUNCELİ'de seçim öncesi dağıtılan beyaz eşyada.

Hatta,

CHP'nin çarşaf açılımı, Eyüp belediye başkan adayı Emin ATMACA'nın istifası,
Kocaeli Büyük şehir belediye başkan adayı Sefa SİRMEN'in ''Her mahalleye bir kuran kursu'' vaadide beni ilgilendirmiyor.

Kısacası siyaset, ekonomi bugün beni hiç ilgilendirmiyor.

Bugün 05 ŞUBAT 2009

Kafa kağıdıma göre 53 yıl önce tevellütümün yazıldığı gün bugün.

Yazıldığı gün diyorum. Çünkü;

Kulakları çınlasın 75 yaşında Osmanlı kadınıdır anam. ''Anacığım, 5 Şubat doğum günüm benim. Hatırlıyormusun beni doğurduğun günü?'' dediğimde. ''Deli misin sen oğlum. Nerden hatırlayayım? Ama kesin hatırladığım kışın hiç çocuk doğurmadım. Bir de iyi hatırlıyorum, seni patatesler dökülürken (ekilirken)doğduğundur.'' demişti. Doğumgünümü tam olarak hatırlayamasamda bizim oralarda patatesler 15 Nisan'dan 15 Mayıs'a kadar devam eder. En kötü ihtimalle 15 Nisan 15 Mayıs tarihleri arasında doğduğumdur. 1956 kesin ve şüphe yoktur. :)

Bugün herşeyden uzaklaşıp, koca bebeğimin canım yavrumun aşağıdakı duygu yüklü notunu okumakla geçireceğim.

Sevdiğim ilk adam, ilk aşkım…
Gözleri başka hiçbir adama benzemeyen,
Başka türlü, insanın taaa içine bakan ADAM…
Hayatı acelesi varmış gibi yaşayan,
Sevdikleriyle konuşurken kendinden geçen tek ADAM…
Herkes kadar olan kalbine kocaman sevgiler sığdıran,
Kendini her seferinde bir kenara itip başkalarını dert eden.
Ellerini yıkmak için değil , yapmak için uzatan ADAM…
İhtiyaç duyduğum anda,
Kolları, göğsü, kalbi, her zaman açık, en güvenli koy olan ADAM…
Yaşadığım anın içinde, olmama ihtimalini düşünüp delirdiğim ,
Elerlimin ucundan kayıp gitmesin diye her gece dua ettiğim ADAM…
ADAM GİBİ ADAM….

Dün gece yine senin için melekleri eteğinden yakalayıp dilek tuttum babam.
Hani sen bizi KUZUCUKLARIM diye seversin ya ,
Senden olanın kuzucuklarını da sevmeye ömrün yetsin diye,
Babacığım benden olanı da sıcacık sarsın diye,
O melek elini üstünden çekmesin.
Seni benden, MERYEMDEN ERKANDAN ve ANNEMDEN hiç çalmasın diye..

DOĞUM GÜNÜN KUTLU, TÜM ARZULARIN GERÇEK OLSUN...
Kuzucuklarım,
Meleklerle pazarlık etmek gibi bir şansım yok, inanıyorum ki
senin bu içten ve samimi dualarını kabul edecektir.

 
Toplam blog
: 9
: 411
Kayıt tarihi
: 29.04.07
 
 

1956 Yozgat-Çandır doğumluyum. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İş İdaresi terkim. Evliyim..