Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Sinema
 

Dünyanın durduğu gün- Nuh tufanı

Dünyanın durduğu gün- Nuh tufanı
 

Film reklamlarından da anlaşılacağı üzere büyük yankı yapacakmış gibi geldi bana. Ama hiç de öyle değilmiş, bilim kurgunun Nuh tufanı ile birleştirilmiş bir versiyonu. Bu kadar basit olacağını tahmin etmiyordum. Yine de yiğidi öldür hakkını yeme adamlar yapmış. Ama film yapmış, efekler ve aksiyon çok iyi. Biraz daha aksiyon ve heyacan katılabilirdi. Genel anlamda baktığımızda çıkarılması gereken bi ders gördüm. Dedeiğim gibi ne kadar da kurgu da olsa düşündürücü bi yanı var. En azından milyonları ekrana toplayan AROG ve MURO gibi konusu belli olmayan bir film değil.

Şunu da ilave edeyim, ilk gün gösterimi olmasına rağmen filmi 15 kişi ile izledim. Malum AROG ve MURO vizyonda. Takılmadan da geçemeyecem, biz o kadar sevmişiz ki belden aşağı muhabbetlere gülmeyi, salonları doldurup taşırıyoruz... Önceden utanırdık şimdilerde kız arkadaşımıza bakıp sırtarıyoruz... Gerisi size...

 
Toplam blog
: 7
: 1262
Kayıt tarihi
: 12.12.08
 
 

1982 yılında Ordu' nun Korgan ilçesinde doğdum. İlk ve orta okulu burada okudum. Liseyi Fatsa' da ve..