Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Dünyanın en büyük aşkı!

Dünyanın en büyük aşkı!
 

“Samimi bir gülüş at etrafa, böylelikle kimse senin kim olduğunu anlayamasın. Gül ki güneş gibi aç dünyaya; her şey senin malınmış gibi tüm dünyayı kendine kapsa. Sana DOĞRUYU söylemeyeyim hiç! Sanki sen her şeyden öte, herkesten çok benim sevdiğim AŞKIMMIŞSIN gibi davranayım sana. Evet, şımartayım seni, hem de hiç yapılmamışçasına sana BOLCA, FÜTURSUZCA ve AYIPÇA! Ve benim ol o anda ve sana seni sevdiğimi söylemeden sınırsızca göstereyim beni ve kendimi. Ve belki de kendimizden koparcasına, nefes almazcasına vücutlarımız sarsılsın ve sen benden “seni seviyorum” bekle. Ve ben sadece sana geri gülümseyeyim! Ve bu yaşadıklarımıza dünyanın en büyük aşkı diyelim!!!”
 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..