Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Dünyanın en büyük aşkı

Dünyanın en büyük aşkı
 

Dünyanın en büyük aşkını kim yaşadı sizce?

Leyla ile Mecnun.

Aslı ile Kerem.

Hayır.

Düşünün bakalım.

Karşılıksız, çıkarsız, menfaatsiz.

Düşündünüz mü?

Ben söyleyeyim.

Bir annenin çocuğuna olan aşkı.

Düşünsenize aylarca karnında taşıyor. Sonra dünyaya getiriyor ve el kadar bir şeyin hizmetçisi oluyor. Sabrın en güzel örneğini gösteriyorlar bize. Durdan ve sustan anlamayan bir bebeği nasıl susturabilirsiniz, kulak tırmalayan o ses nasıl geliyor da o sabır hiç bitmiyor.

Büyüyünce bana baksın diye değil, içindeki sevgiyle içindeki aşkla büyütüyor bebeğini. Bir yerimize bir şey olsa yüreklerine taş oturuyor. Sizin çektiğiniz acılar onların ciğerini yakıyor.

50 yaşınıza gelseniz de bir annenin gözünde hala çocuksunuzdur. Onun gözünde hiçbir zaman büyüyemezsiniz. Büyüyen sadece içindeki sevgidir.

Her çocuğun meleği annesidir. Melek annem sende benim meleğimsin.

Yanında olamasam da her zaman kalbimdesin. Kalbindeki sevginin hiç eksilmediği bilmek dünyada en emin olduğum şeydir benim ve dünyada ödeyemeyeceğim tek borç sana olan borcumdur.

Bu hayata hep pembe gözlüklerle baktım ben,

Yanından hiç gitmeyecekmişim gibi,

Hala o misafirlikte yaramazlık yapan minik çocuk gibi, üstü başı toz içinde eve gelen çocuk.

Yeni yeni öğreniyorum bu hayatı. Oradan buraya savuruyor bizi.

Aramızda kilometreler olsa da, sen benim meleğimsin.

Nasıl bir aşktır sendeki.

Nasıl bir aşktır bendeki.

Doğum günün kutlu olsun ANNEM.

Tüm annelerin ellerinden öperim.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..