Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Dünyanın en güzel gönül köprüsü

Dünyanın en güzel gönül köprüsü
 

www.karadenizvira.com


“Dünyanın en mutlu insanı kim” diye sorsalar bana yaşadığım çok büyük bir muesif olaya rağmen büyük bir gurur ve sevinçle “ben” diye haykırırdım.

Haberiniz olması lazım...

Karadeniz Virahaber ve Rize Gazeteciler ve Muhabirler derneğinin davetine olumlu cevap veren Antalya Büyük Şehir Belediyesi 35 kişilik Kadınlar Tiyatro gurubu Cuma günü hiçbir karşılık almadan iki gösteri yapmak üzere Rize’ye gelmişti.

Rize Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Rize öğretmen evinde ağırlanan konuk Antalyalı sanatçılarla birlikte dünyada meşhur Ayder yaylasına çıktık.

Turizm de gelişme sancıları çeken ilimin en güzel bir köşesini Rizenin nefis yemekleri eşliğinde görsünler istedim.

Rize Belediyesi Özel kalem Müdürü Fahrettin KAYA'NIN yakın ilgisine bu noktada çok teşekkür etmek istiyorum.

Muhteşem misafirlerimize zannediyorsam muhteşem bir ziyafet verdi AYDER SOFRASIN da…

Oradan bir başka güzel insanın mekanına Ahmet OFLUOĞLU'NUN Derepazarı ilçesinde işletmeye yeni açtığı Zümrüdü Anka’daydık. Akşam yemeği yedi misafirlerimiz güneşin doyumsuz batışını izlerken.

Tesis sahibi Ahmet OFLUOĞLU'NUN çeşitli ikramlarından sonra Öğretmen evinde istirahate çekilen Kadınlar Tiyatrosu sanatçıları 19.6.2010 cumartesi günü Rize İsmail Kahraman Kültür Merkezi büyük salonda saat 16.00 ve 20 de iki gösteri yaptı

Aksilikler yakamızı bırakmıyordu… Cumartesi günü bir büyük sınavın olduğu gün ve öncesi idi...

Salonun tam dolmaması içimde bir burukluk yarattı ama yaşadığımız güzellikler hepsini sildi süpürdü.

35 yürekli insanı bir araya getiren Antalya Büyük Şehir Belediye Başkanı ne büyük insan?

Bu güzel yürekli insanları Antalya Büyükşehir Belediye Tiyatrosu Genel Sanat Yönetmeni Müfit Kayacan’ na teslim eden ve yetiştirilmeleri konusunda her türlü desteği veren Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Mustafa Akaydın ne güzel insan…

Duyduğuma göre Müfit hocaya “beni zorla, bana her zaman hatırlat, birinci önceliğim sizlersiniz, tiyatrodur” demişsiniz sayın başkan.

Yazımın başında “dünyanın en mutlu insanı benim” diye bir şey demiştim… İşte bir sebebi... Siz saygı değer Belediye Başkanından bu zamanda, rönensansı yaşamayan bu ülkede bu muhteşem sözü duyduğum için “dünyanın en mutlu insanıyım” dedim.

Belediyeciliğin sadece para toplamak çöp toplamak ceza kesmek olmadığını öğrendiğim için “dünyanın en mutlu insanıyım” dedim.

Bir kent halkının yüreklerini ortaya koymaları için başka formül aramaya gerek var mı Allah aşkına.

35 yürekli güzel insan geldiler ve naçizane aracı olduğumuz muhteşem bir gönül köprüsü ile gönüllerimizi feth ettiler, oraya yerleştiler. Asla unutulmayacak anılar bıraktılar bir başka kentin yetim halkının yüreklerine…

Yetim diyorum… evet… Ne zaman benim belediyem bu tür projeleri uygularsa o zaman yetimlikten kurtulacağım.

Antalya Büyük Şehir Belediyesinden proje konusunda destek istedim bile.

İnşallah sayın başkanımız ilgi gösterir ve kadınlarımıza yönelik bu güzel projeyi Rize'de hayata geçirir.

Bine yakın makale 500' e yakın şiir bir o kadar tablo yapmış bir insan olarak ilk ödülümü Antalya Büyük Şehir Belediyesinden almam beni dünyanın en mutlu insanı yaptı.

Plaketi Sayın Valimiz Seyfullah Hacımüftüoğlu'nun vermesi ayrı bir sevinç kaynağım oldu. Sayın Valime de çok teşekkür ediyorum.

İşte bütün bu güzelliklerden sonra “dünyanın en güzel gönül köprüsü nerde kurulmuş” deseler kesinlikle “Antalya ile Rize arasında kuruldu” derim.

Bu köprünün kurulmasında unutulmaz katkıları olan Milliyet Blogdan yazar arkadaşım Fatma Türkgeldi hanım efendiye kocaman ve ta yüreğimin derinliklerinden gelen bir teşekkür ediyorum.

Antalya Büyük Şehir belediyesi Başkanına, Tüm çalışanlarına, 35 kişilik dev kadınlar tiyatrosu oyuncularına yazarlarına, yönetmenine proje koordinatörüne binlerce defa yüreğimden teşekkür ediyorum. Hem gazetem hem Rizeli gazeteciler ve hem de tüm Rizeliler adına…

Rize gazeteciler ve Muhabirler derneği ve Karadeniz Virahaberin bu etkinliğine destek veren STK' larımıza da çok teşekkür ediyorum.

Sayın Valim ve Emniyet Müdürüm teşrif ettiler şereflendirdiler…

Valimiz kısa ve çok güzel konuşmasında Antalya’dan gelen konukları ve seyirciyi işaret ederek “hangi yöne konuşayım, oyana mı bu yana mı” dedi.

Bu hem katılanları hem de buralara kadar zahmet edip gelen ve Rize ile Antalya arasında gönül köprüsü kuran 35 dev insanı çok mutlu etti.

Dilerim bu güzellikleri hep yaşarız.

Güle güle sevgili Antalyalılar…

Sizleri asla unutmayacağız…

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..