Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

08 Eylül '06

 
Kategori
Dünya
 

Dünyanın en güzel kadını!

Dünyanın en güzel kadını!
 

Dünyanın en güzel kadınları nerede biliyor musunuz?
Aklınıza Paris Hilton geldi ve Amerika dediyseniz, doğru değil...
Bizim dönemimizin seks sembolü Brigitte aklınıza geldi ve Fransa diyorsanız, yine doğru değil.
Mavi gözlü, sarisin hanimlar akliniza geliyor ve Kuzey Avrupa ulkelerini mi dusunuyorsunuz?
Danimarka, Isvec, Norvec, Fillandiya?
Yanlis...
Seksi Italyan hanimlar mi?
Hayir. Bilemediniz...

Diyorlar ki Venezuela.
Venezuela mi neresi?
Guney Amerika'da bir ulke.
Petrol zengini.

Arastirmislar, niye bu ulke de bu kadar guzel var diye. Hem de her cesit. Sarisin, esmer, kahverengi, mavi gozlu...

Sonuc:

"Bu ulkede cesit cesit irktan insanlar birbirine karismis, guzel bir irk ortaya cikmis! Guzellikleri bundan kaynaklaniyor!.."

***

Ben bu dusunceye katilmadim.

Butun dunyayi gezmedim.

Ama; esmer kumral gordum.

Size ne yalan soyleyeyim. Turk hanimlarindan guzelini gormedim...

Hele hele ozgur olanlari, kahkaha atmasini bilenleri, bir omre bedel...

Aslinda; bu arastirmayi yapanlar galiba Turkiye'ye ugramamislar.

Turkiye kadar degisik irklarin bir arada oldugu, bu zenginlikte baska ulke var mi?

Mavi gozlu Balkan gocmenleri. Sarisin Selanikliler. Cekik gozlu Asyalilar. Esmer Araplar. Sarisin Kurtler. Beyaz Turkler...

Bir de Anadolu'nun tarihine bakin...

Hititler, Bizanslilar...

Nerelere kayboldular diye kendinize sorun?

Icimizdeler...

Ya Avrupa'dan devsirdigimiz Yenicerilerin torunlari?...

***

Siz benim elli kusur yillik tecrubeme inanin. Dunyanin en guzel kadinlarini baska diyarlarda aramayin...

Dunyanin en guzel kadinlari yaninizda. Yanibasinizda...

Dunyanin en guzel ilk 10 kadinini da biliyorum ama, size burada aciklamiyacagim!

***

Hayatimiza renk katmis butun kadinlarimiza buradan saygi, sevgi ve ozlemlerimizi sunuyoruz.

Anamiz, bacimiz, karimiz, kizimiz, sevgililerimiz, butun sevdiklerimiz...



***

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..