Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Müzik
 

Dünyanın en güzel sesi

Dünyanın en güzel sesi
 

Biliyorum. İtiraz edenleriniz olacak. Ama bu benim görüşüm. O dünyanın en güzel sesi. Bu yazıyı yazarken bile onu dinliyorum. Şarkısının adı, Experience. Kendisini bilenler fotoğrafından tanımışlardır. Bilmeyenler sabretmeli... Bir ipucu vereyim dünyanın gelmiş geçmiş en büyük popstarı olarak kabul edilen Michael Jackson'un aşık olduğiu kadın o. Adına şarkı yaptığı kadın. O benim ilk gençliğimin, ilk aşkımın, ilk öpücük hayalimin şarkıcısı.

Evet o... Diana Ross. Bana göre dünyanın en güzel sesi. İtirazı olanlar lüften önce You Tube'a girip Diana Ross'dan Experience'i dinlesinler sonra itiraz haklarını kullansınlar.

Bazı insanlar dünyaya şarkı söylemek için gelirler. Çene yapılarını bile ona göre ayarlamıştır yaradan. Onların çene yapıları en güzel sesli kuşların çene yapısıyla benzerlikler içerir. Kimdir o sesler? Bana göre John Lennon, Freddy Mercury, Barbara Straisand, Bette Midlar... Bu isimleri çoğaltmak mümkün ama inanın sayıları fazla değil.

Diana Ross da onlardan biri. Ve ben onu dünyanın en güzel sesi ilan ediyorum. Şarkılarıyla yorumlarıyla bana aşk duygusunu yaşatan diğer favorilerim beni bağışlasınlar.

Bizim müziğe gönül verdiğimiz yıllarda bugünkü gibi yüzlerce televizyon kanalı yoktu. Dolayısıyla genelde radyo dinlerdik. Ve yine benim kuşağım iyi bilir ki sanatçıları önce sesiyle tanırdık, sesiyle severdik. Sonra dergilerde falan sanatçının fotoğrafını görürdük. Ya da kaset kapaklarında. O zamanlar CD'de yoktu.

Diana Ross'u da ben böyle sevmiştim. Sesiyle büyülemişti beni. Belki ilk öptüğüm, ilk aşık olduğum kadındı Diana Ross. Elbette imge dünyamda.

Müzik çok şey anlatıyor bize. Dillerin, dinlerin hatta ülkelerin önemli olmadığını. Hepimizin sonuçta insan olduğumuz gerçeğini anlatıyor. Ve dünyanın neresinde olursak olalım aynı duygularla aşık olup sevdiğimizi anlatıyor. Ve ben ne zaman güzel bir şarkı dinlesem dünya için umutlanıyorum.

Güzelliklerin çirkinlikleri yeneceğine inanıyorum. Bugünlerde aşık olmak moda ya. İşte benden size bir itiraf ben bu yazıya konu olan kadına aşığım. Hem de çoook.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..