Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
1161
 

Dünyanın en komik blog sitesi: MB!

Dünyanın en komik blog sitesi: MB!
 

endergazel.net


Başka blog yazarlarının tanıtımı üzerine yazılan bir blog ve sonrasında gelişen olaylar sonucunda söylenebilecek tek şey vardır: :)))

Blog psikolojisi ve davranış bozukluğu üzerine örnek olacak bir durumla karşı karşıyayız. Bir de bu arkadaşlar sinerji falan deyip, bloglara yön verecekler. Aklımı koru sen Yarabbim!

Hayır, bizi de tufaya getirdi, bu hakkımda sayfası kalabalık arkadaş. Dediği kişinin bir kaç yazısını okuyup bir de yorum yaptım, iyi yazıyorsun diye.

Derler ya "Allah'ın sopası yok!" Gerçekten de yokmuş. Bir de sinerji falan deyip, blogların geleceğine yön vermek, yazım teknikleri konusunda dersler vermek üzere toplaşıp üleşiyorlar (Kaynak: Ümit Culduz).

Bir de yorumlar olayı var, o daha da trajikomik. Dersler konusunda çok iddialı, yüklemi, başı sonu birbirine karışmış, anlaşılması neredeyse olanaksız ve içi boş kavramlarla süslenmiş yazılar yazan ve yorumlarıyla hem kendi yazılarına hem de kendince taraf olduğu yazarlara destek vermeye çalışan bir abla da işin içinde. O da bulduğu her fırsatta ben bunlara nasıl hakaret ederim, ya da kendi çapımda nasıl iğnelerim diyen bu abla da yazılan yazının içeriğine uğrayamadan kusmuş içindekileri.

Komik bu MB. Her gün biraz daha eğlenceli oluyor. Arada bir gittim, giderim demiştim. Herkesten özür dilerim böyle gelgitlerle sizleri oyaladığım için. Valla artık kovsalar da gitmem. Mahkeme kararıyla geri dönerim...

Nerede böyle bedava eğlence........................Siz beni güldürdünüz, Allah da sizi güldürsün, durullara gelesiniz tez zamanda.....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Özgür yazı,özgür davranış,özgür yorum...Okumazsın,beğenmezsin,yayınlamazsın...Eleştri tadında kalacaksa siteye renk getirecektir.

Kerim Korkut 
 06.06.2011 23:40
Cevap :
Aynen katılıyorum..  07.06.2011 14:45
 

saf alık san zaten işime gelir :) Hayır, milleti aptal yerine koyuyorsun, ona canım sıkılıyor. E canım sıkılınca da hazır var sen gibi bir eğlence, nasıl vazgeçeyim senden? Sen benden geç, belki ben de o zaman ancak geçerim:)

Filiz Alev 
 05.06.2011 21:52
Cevap :
dedim ya sen benim için eğlence bile olamazsın, ben ancak tartışmaya, kavga etmeye değenlerle tartışır, konuşurum. Benim milleti aptal yerine koymadığım buradaki beş yıllık ismim ve cismimle bellidir, senin gibi yırtık dondan çıkıp da kendini fasulye gibi nimetten sayanlara genelde şöyle derim: zuhaha...zaten bir sen kaldın kendini zeki sayan buralarda, bak canım sana daha önce de söyledim:sen bunca yıllık ezilmişlik ve susturulmuşluğunu buralarda kendince gidermeye çalışıyordun da başkalarına bulaş, ben sana birkaç gömlek bol gelirim..hadi canım ufak ufak naş....  06.06.2011 21:21
 

aslında o kadar komik bir site değil hatta genelde sıkıcı

Çakma Kontes 
 05.06.2011 19:47
Cevap :
komik hale getirmeye çalışıyoruz hep beraber işte:)))  06.06.2011 15:48
 

Ablalar, abiler, çoluk çocuk herkes birbirine mi girmiş, ne olmuş be ya :)))

Emine Supçin 
 05.06.2011 3:29
Cevap :
Burası MB:)) Her an, her şeye hazırlıklı olmak lazım:))  05.06.2011 15:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 132
Toplam yorum
: 1132
Toplam mesaj
: 114
Ort. okunma sayısı
: 1225
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster