Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Dünyanın en saf partisi

Dünyanın en saf partisi
 

anahaberyorum.com'dan...


Devleti 12 senedir “saf” bir parti yönetiyor.

Millet daha yeni öğrendi…

Nasıl öğrendi?

Kendileri söylüyorlar…

Şimdi, “çete”, “paralel”, “örgüt”…Vs. Vs. diye suçladıklarınızla 12 senedir nasıl koyun koyuna, kol kolaydınız, suallerine karşı; “safmışız” diye cevap veriyorlar.

Bendeniz baştan beri biliyor, bu partinin arkasında “kurnaz” birileri var diyordum.

Nereden biliyordum?

Nereden bileceğim; saf olduğumdan…

Dövünmek gibi olmasın, dünyanın en saf insanı, işte şu satırların yazarıdır.

Bunu bişeyi imâ için söylemiyor, kinaye sanatı yapmıyorum.

Düpedüz bir gerçeği yazıyorum, saflığımı ilân ve itiraf ediyorum.

Binaenaleyh, safın halinden saf anlar…

Dünyanın en saf partisini de elbette dünyanın en saf insanı şıp diye anlar…

Bununla beraber, bu saflık “Ak” Parti’ye tam uyuyor, yakışıyor…

Adıyla müsemma!

Nitekim “ak” olmanız ve “ak” kalabilmeniz için saf olmanız, saf kalmanız gerekir.

Peki, kurnazlardan bu kadar “kazık” yediler, şimdi, biraz uyandılar mı?

Akılları başlarına geldi mi?

Hayır! Ne gezer!

Saflık doğuştan gelen bir “tabiat”!

Bikere saf doğmuşsanız artık ölünceye kadar o niteliği üstünüzden atamazsınız.

Ak Parti de atamıyor…

“Safmışız”dedikten sonraki şu icraatlarına bakar mısınız:

İnternete sansür…

HSYK’yı hükümete bağlamak…

MİT’i iktidarın operasyonel bir gücü haline getirmek…

Yahu, bunları;

Yasakları, yolsuzlukları kaldıracağım diye gelen bir iktidar,

“Demokratikleşme paketleri” hazırlayan bir iktidar,

“İleri demokrasi” iddiası olan bir iktidar,

Vaktiyle, kendisi yasaklardan  “illallah” demiş bir siyasî hareket,

“Askerî vesayet”i ortadan kaldırmış bir iktidar,

Sandıkla geldiği gibi sandıkla gideceği kesin olan bir iktidar yapar mı?

Bu icraatları kendi kendine yapıyorsa zaten saf demektir!

Yok, birilerinin tavsiyesi veya “işbirliği”yle yapıyorsa onlara kandığı için saftır!

Korkarım, bisüre sonra, bu yaptıkları için de “çok, çok, çok safmışız” diyecekler!

x   x   x

Akla benimle ilgili şöyle bir sual gelebilir:

Madem dünyanın en saf insanısın, neden dünyanın en saf partisinde değilsin?

Neden olacak, aynı kutuplar birbirini iter de ondan!

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..