Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dünyanın en şişman insanı!

Dünyanın en şişman insanı!
 

Hay maşallah!

Tam 500 kilo geliyormuş!

Dünyanın en ağır insanıymış!

Günde 8 hamburger yiyen 29 yaşındaki Renee Williams mide küçültme ameliyatından 12 gün sonra geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetmiş.

ABD’nin Teksas eyaletinde oturan talihsiz kadın 15 yaşında evlenmiş.

21 yaşına gelince 2 çocuğu varmış.

Hamileliği döneminde aldığı ilaçlar onu aşır şişman yapmış.

Daha sonra tiroid bezi rahatsızlığı ortaya çıkmış.

Bir de kaza geçirmiş ve ayağı kırılmış.

Uzun süre yatakta yatmış.

Major obezite olması için her şey bir araya gelmiş.

Sonunda dünyanın en şişman insanı olmuş ancak bunu maalesef hayatıyla ödemiş.

Neyse dikkatinizi bir konuya çekmek istiyorum. Orijinal İngilizce cümleyi internetten aldım.

Williams married at 15 and had two children by the time she was 21.

‘’Cümlede 15 yaşında evlendi ve 21 yaşına gelinceye kadar 2 çocuğu vardı.’’ Diyor.

Ulan bu ne iştir!

ABD’de 15 yaşında evlenme mi olur?

Bak sen şu feleğin işine, haberden başka bir haber çıkıyor, değil mi?

Biz uğraşıp duruyoruz, kampanya yürütüyoruz.

ABD’de ohhh! Maşallah 15 yaşında evlenmesine nasıl müsaade ediliyor?

Benim kafam karıştı?

Ya sizin?

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..