Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Dünyanın en temiz adamı benim

Dünyanın en temiz adamı benim
 

Neslim tükendi nesliim


Bahse bile girerim.....

bebek gibiyim

yalan bilmem

yüzüne gülmem

arkasından sövmem

çıkarım için sevmem

inanmayan gelsin izlesin...

çocuk gibiyim

kusurları hoş görürüm

olduğum gibi görünürüm

en temiz een doğru eeen dürüst

eenenenen doğrudürüst

benim

inanmayan buyursun gözlesin...

melek gibiyim

şeytanın sesine

kiiimseciklerin üçüne beşine

çiçeğine bahçesine

hatta fahişesine

kesesine kasesine kenarına köşesine

dönüp bakmam bile

doğru yoldan çıkmaam

ne yapsanız nafile

inanmayan gizlice dikizlesin...

adamlık aleminin

en temiz adamıyım

bebek gibiyim ben

çocukk gibiyim ben

meleek gibiyim ben;

geceleri uyurken..

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..