Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dünyanın en zengin ırkı

Dünyanın en zengin ırkı
 

"Güçlükle beraber kolaylık vardır"


Altı Buçuk Milyon dolar, Kişi başına Yıllık Gelir

Korkunç bir rakam, hele birde Afrika'da kişi başına bir siyah'ın gelirinin 500 dolar olduğunu bilirsek durum anlaşılır.

Peki kim bu ulus?

Tüm Dünya'nın para kaynaklarının % 60'nini elinde bulunduran Yahudi ırkıdır tabi ki. 

Dünya'da Bilim, sanat, teknoloji, siyaset ve felsefe dalında en çok üretim yapan ve birbirlerini kayıran ve tutan bu ırk en zengin ırktır.

Bu parayı hak ediyorlar mı?

Ediyorlar çünkü siz hiç bir Yahudiyi kolay kolay boş ve saçma sapan bir şey yaparken görmezsiniz, görmüşseniz  de o Yahudinin yahudi inançlarına bağlılığından şüphe edebilirsiniz.

Dünya'da dilencisi olmayan tek ulus onlardır.

Çünkü bir Yahudi zeki, çalışkan ve azimlidir. Mutlaka çalışarak çabalayarak atadan gelen gelenek ve göreneklerle geliştirdikleri ticari dehalarıyla fakir olmaları mümkün değildir.

Marmaris'te Uluslar Arası Marka olan Beş Yıldızlı otelin Kuzey Avrupalı Genel Müdürü bir gün bana "Ayhan Bey bişi soracağım ama lütfen alınmayın" dedi.

Bende "Buyurun" dedim.

Bana "Yahudi misiniz?" diye sordu.

"Neden Sordunuz ?"deyince bana ilginç bir yanıt verdi " Hayatımda hiç 6-7 dil bilen bir Türk görmedim, bu kadar da araştırmacı birini" dedi.

Ben kendisine şunu söyledim " Ben yahudi değilim, yada Sabataycı, olsaydım Yahudi dayanışması içinde mutlaka bir yerlere getirilirdim de. Fakat, öğrenme ve araştırma hırsımda her zaman Yahudilerin azmini örnek aldım.  Malesef Türk ve Müslüman kimlikli insanımızdan 300 Bin kıraat haneden çıkması istenmemiş, okullarda ezberci sistem düşünme ve öğrenme odaklı değil, öğrenmeden nefret ettirme odaklı" dedim.

Öğrenmek, mücadele etmek, çabalamak, çalışmak ve en önemlisi azmetmek bir ulusa öğretilmesi gereken en önemli değerlerdir.

Bunları öğrenmiş ve sahip olmuş Mühendislerimizinde ve Nükleer fizikçi Bilim Adamlarımızın da katledilmesine yada bindikleri uçakların düşürülmesine göz yummamak ta lazım.

Ne Mutlu Azimliyim, Çabalıyorum, Umut Doluyum, Kazanıyorum ve Irk ayrımı yapmadan YARDIMLAŞIYORUM diyene!

 
Toplam blog
: 722
: 3755
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..