Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Dünyanın sonu mu geldi?

Dünyanın sonu mu geldi?
 

Din derslerinde hocalarımız anneniz babanızda olsa onların yanlarında giyiminize dikkat edin derdi de çok saçma gelirdi. Ama bu hikayeyi okuduktan sonra hocalarıma hak verdim diyebilirim.

Arkadaşım internetten okuduğu bir hikayeyi bana yollamış. Bu hikayede bir erkeğin annesini nasıl arzuladığı ve dayanamayarak onunla nasıl birlikte olduğu yazıyordu. Sadece birlikte olmakla kalmayıp aynı zamanda annesinden bir de çocuğu olduğunu yazmış. Bu olay Türkiye’de olmuş üstelik. Dünya ne hale geldi ya. İnanmak bile istemiyorum böyle şeylere. Bir erkek yada kadın annesini- babasını nasıl olur da arzular, onunla beraber olur.

İnanamıyorum ya böyle bir şey gerçekten olabilir mi? Şuan bunları yazıyorum ama nasıl yazıyorum bir de bana sorun. İşte size Allah korkusu olmayan, dini bilgisi eksik insanların ne kadar iğrenç şeyler yaptığının hikayesi.

Tüm bunlar neden oluyor sizce?

İslamiyeti ne kadar tanıyoruz yada?

İşimize gelmeyen şeyler var ya aslında her şeyin bir hikmeti var. Allah Teala bize bunları yapmayın dediyse vardır bir hikmeti deyip yapmalıyız aslında.

Sadece bu hikaye için demiyorum. Her konuda vardır bir hikmet. Kadınlarla beraberken de dikkat etmeli giyime ki lezbiyen ilişkiler olmasın değil mi? Zamanında çok söylerlerdi de saçma gelirdi. Şimdi düşününce…

Bu konu hakkında aslında yazılacak o kadar çok şey var ki? Ama maalesef yazmak istemiyorum. Çünkü midem bulanıyor.

Zamanında Lut kavminin başına gelenleri biliyor musunuz?

Lut aleyhisselam’ın kavmiyle mücadelesi Ankebut suresinin 28-35. ayetleri arasında anlatılır.

Lut kavmi cinsi bir sapıklık olan, şimdilerde eşcinsellik ve homoseksüellik diye tabirler kullanarak insanların gözünde hafifletmeye çalıştıkları erkek erkeğe ilişki gibi ağır bir cürüm işliyorlardı.

Kur’an-ı Kerim bu cürmü “Daha önce dünyada kimsenin yapmadığı iğrençlik” olarak tasvir eder. Hz.Lut, kavminden yaptıkları bu iğrenç işi terk etmelerini isteyince onlar da, “Eğer senin dediğin doğru ise, biz yanlış yolda isek, haydi başımıza bela gelsin” diye karşılık verdiler. Bunun üzerine de Hz. Lut Allah’a dua etti ve Lut kavmine bela geldi. Belayı getiren melekler önce Hz. İbrahim’e uğradılar. Hz. İbrahim meleklere mani olmak istediyse de melekler artık hükmün verilmiş olduğunu, Lut kavminden sadece Hz. Lut ve ailesinin (karısı hariç) kurtulacağını ifade ederler.

Sodom ve Gomore olarak tarihin kaydettiği Lut kavmi, iman etmeyen Hz. Lut’un hanımı ile beraber helak olur.

Şu ayetlerle yazımı bitiriyorum:

Lut, kavmine dedi ki:
" Alemlerde, sizden önce hiç kimsenin yapmadığı 'fahşayı' (hayasızlığı) mı yapıyorsunuz? Gerçekten siz, kadınları bırakıp, şehvetle erkeklere mi yaklaşıyorsunuz? Doğrusu siz, 'müsrif'(haddi aşan) bir kavimsiniz."

Lut Kavmi'nin cevabı:
"Bunları, yurdunuzdan sürüp çıkarın, muhakkak bunlar, çokça temizlenen insanlardır." demekten başkası olmadı.

Bunun üzerine Biz, karısı dışında, (Lut'u) ve ailesini kurtardık; (karısı) ise, helake uğrayanlardan oldu. Ve onların üzerine, bir (azap) sağanağı yağdırdık. Bak! Mücrimlerin(suçluların) akıbeti nasılmış?

[ARAF(7)/80-84]

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..