Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dünyaya düşen meteor Tunguska Olayı

Dünyaya düşen meteor Tunguska Olayı
 

Tunguska Olayı - Nazan Şara Şatana


Geçen akşam bir film izledim ve çok etkilendim. Dünyaya yaklaşan büyük bir gök taşı vardı ve eğer dünyaya çarparsa dünyada tek bir canlının dahi kalmayacağını, buzul çağına girileceğini anlatıyorlardı.

Dev gök taşını içinden patlatmak üzere, petrol sondajları yapan bir ekibi uzaya göndermelerini konu alan film gerçekten beni fazlasıyla etkiledi.

Daha onun etkisinden kurtulmamıştım ki bir yazı tüylerimi diken diken etti.

 

Sibirya’da böyle bir olay yaşanmış, üstelik göktaşı düşmüş.

Orada yaşayanlar büyük bir patlama duymuşlar.

Bu öyle böyle patlama sesi değilmiş, kıyamet kopuyor sanmışlar.

Konu sonradan anlaşılmasına anlaşılmış ta bu pek normal bir şey olmadığından oradakiler kadar dünyanın birçok yerindekilerde ürpermişler.

Kuyruklu yıldız parçasının veya meteorun çarptığı tahmin edilmiş.

Düşünün lütfen;

Cisim, 100 bin km hızla gelmiş ve ağırlığı 100 bin ile 1 milyon ton arasında olduğu varsayılıyormuş.

Patlama ve alevler 800 km uzaktan bile görülmüş. Görenlerin anlattıkları;

 

Büyük bir ateş topunun yaklaştığı,

Yer sarsıntıları olduğu,

Sıcak rüzgârlar estiği,

Gazların yayıldığı,

Geceleri gökyüzünde parlak renk oluşmasıymış.

 

Korkmamak ne mümkün!

Allah böyle afetlerden hepimizi korusun.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....