Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '18

 
Kategori
Güncel
 

Dünyayı Güzelce Paylaşmak Varken

Dünyayı Güzelce Paylaşmak Varken
 

Rahmetli Memduh ağabeyim, eşim ve Sevgili Sevinç ablam:)


Bakıyorum şöyle insanca dünyaya
Çok güzel geliyor gözüme
İlk insan geliyor gözümün önüne
Bir de şimdiki insan
Ne büyük fark var arada

Yaşama güdüsü
Güvenlik güdüsü
Sevilme güdüsü
Bir statüye sahip olma güdüsü
Kendini özgürce ifade etme güdüsü
Hepsi gelmiş oturmuş
İnsanoğlunun kucağına şimdilerde

Bilim kavramış insanı
Sağlık sorunları azalmış
Teknik teknoloji gelişmiş
Girmiş insanın emrine

Ekonomi olmuş bir dev
Girmiş insanın koluna
Yürü demiş korkmadan
Çalış üret tüket
Budur sana düşen görev
İnsanoğlu tamam demiş emre

Zaman geçmiş bugün gelmiş
Tamah artmış insanoğlunda
Bazı kesim
Her şey benim olsun demeye başlamış
Diğer kesim durur mu durmaz
O da başlamış hayır demeye
İsterimle hayır tutuşmuş kavgaya

Bakmış barış etrafa şöyle işler kötü
Çekmiş gitmiş bir tarafa
Alın görün ne haliniz varsa demiş

Barış olmayınca işler karışmış iyice
Çalışma Üretme
Durmuş her ikisi bir anda
Tüketim başlamış sızlanmaya
Açım da açım demeye

İşte canlar bugün işler bu halde
Allah
Daha kötüye gitmeyi engellesin diyelim

Bir akıllı
Bir vicdanlı
Bir ileriyi net gören
Ve
Bir herkese durumu anlatabilen
Yanlışı doğruyu rahatça söyleyebilen
Söylemekle de kalmayan
Söylediğinin yapılmasını sağlayan
Bir bilge bir hoşsohbet
Bir hoşgörü ehli gelsin de
Bizi toplum olarak hizaya çeksin
Diye bekliyorum bugünlerde ben

Gelir mi gelir
Allah bizi sever canlarım
Temizleyelim kalplerimizi
Temiz kalple yakaralım Tanrımıza
Kurtar bizi bu kötüye gidişten Tanrım diyelim

Benim güvendiğim bu canlarım
Yapalım dualarımızı emanet edelim Tanrıya
O
Bize bizden de yakındır
Bize ne zaman yardım gerektiğini
Bizden önce bilendir
Ve yardımı esirgemeyendir


Tanrım
Tanrım
Tanrım
Dualarım sana emanet Tanrım


Sağlıcakla kalınız





 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..