Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '18

 
Kategori
Deneme
 

Dur İnecek Var

Dünya gezenine atfen “dur,  inecek vardır “ ironi söze binaen “bırak dağınık kalsın “ diyorum. Yazı için konular aldı başını gidince , nereden başlayacağıma karar vermekte hem zorlandım hem harmanlamak istiyorum. Serbest veya özgün beklide çok karışımdan aşura yemeği olur.

Biz karalamaya çalışanlar,  antenleri uyanık olur . Gerek yalnız iken,  gerek gürültü kirliliği içinde iken  karalayacak bin bir  olay buluruz.  Elim varıyor, duygularım sabırsızlanıyor fakat aklım “kime ? “ diyor.  Biz aktivist şövalistler, yazarız yazarız yazarız ama çoğumuz neden yazıyoruz diye gizlenen “ben”e soruyor muyuz?

Medyatik olmak mı?
Statü için mi?
Okuma rekoruna endekslenip, şişmek mi?
Yazmak için yazmak mı?
Duyarlılığımızdan mı?
Sorumluluk duygusundan mı, öyle ki gece uyumamızı engelleyecek kadar?

Peki kişiliğimize,  ne katıyoruz yazı dünyasından?  Bana göre bizleri olumlu inşa etmiyor ise boşa kürek sallamaktır .

Yazdıklarımız önce nefsimize ve dahi muhataplara olacaktır. Rant, kayırma midemi iyi yapmaz.  Kendimi bundan uzak tuttuğum gibi   görüyor  olmam  dahi  bana yetiyor, hatta yazma duygumu öldürüyor.

“ Yazar , çizer de bunu yapar ise o halde kime , ne anlatıyoruz “ düşünüyorum . Elimizdeki bu yeteneği temiz kullanmak zorundayız sevim tırak canlar !

Editörlerimizin işi ise bir hayli zor .
Kaprisler, çekememeler, bir de subjektiflik / objektiflik ananas tadında olunca  işin içinden çık çıkabilirsen. Zaten yazılarımızın düzenlemesinden yorgun bitmişler ,  aha ,dert olsa gerek !

Gelen misafirden uyanan antenlerim..  Kadın kocasını yıllar yılı aldatıyor . Kocanın ruhu duymuyor veya üç maymunu oynuyordur. Onunla  gelen kadın da aynı vagonda yolculuk yapıyor. Doğru ya bunlar anne olacaklar !  Bir çocuğun / gencin annesi oluyorlar . Annelik kutsal iken, kirletecek cüretkarlıklarına şaşıyorum . Kutsalı , kirleten erkek de baba oluyor. Kirlenen bu bireyler , evlatlarına görevlerini ifa edemiyorlar zira liseli gençler gibi gönül mayhoşluğundalar .

Velhasıl ..
Duyguları aşikar etmek meğer erkekte büyüyü bozuyormuş . Salla gitsin , süründürmek, yüz vermemek kadını gizemli yapıyormuş . Ah Tanrım  bu saçmalık!  Anlamıyorum bu geri kalmışlığımızın kanıtı mı acaba bilemiyorum . Ülke olarak farklı sebeplerden dolayı pestilimiz çıktığından, otomatikman yüz verecek takatimiz  yoktur . Olmaz mı efsunlu gizem.  Hani gören, pestilsiz sanır baylarımızı .

Aşk mı?
Aldın başına belayı ..  Emir komuta zinciri problemlerimize daha sonrasından bir halka eklenmiş oluyor . Lanet okuyoruz gelmişine , geçmişine .. İyisin mi “ bırak dağınık kalsın “ .. Aşk filmlerde güzeldir , çizgi filmler ise ayrı güzeldir.

Şışş… komşular duymasın, ekonomiye işsizliğe değinmeyelim bile . Altında ezilmişiz ..

Yıllar yılı gece gündüz, saat başı desem  az gelir, ısrarlı ağlamaklı duaların tek taraflı olmasının hayal kırıklığı . Çoğu defa kendimizi aldattığımızın farkındayız .  İyiler süpermenden karşılık almaz sanırım. Kötüler ,sorunlular torpilliğinin havasındalar . Vallahi bravo !!..

Dur, inecek var !

 

 
Toplam blog
: 31
: 169
Kayıt tarihi
: 22.04.16
 
 

Sorgulamakla meşgulum, her şeyi sorguluyorum. İzmir / Eğitim ..