Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

18 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Duran Adam Eylemi( Kapıdan kovsanız bacadan girer bu çapulcular)

DURAN ADAM…

Uzun zamandır dışarıdaydım, bulduğum ilk fırsatlarda bir dostun tabletinden yorumlara yanıt veriyordum. Eve biraz evvel geldim, herkes uyumuş, merak ettim televizyonu açtım,

Ekran da “Taksim de bir duran adam…”

Dört saat olmuş, Türk Bayrağı ve Atatürk posterine bakıyormuş. Ne karışan varmış ne de “sen ne yapıyorsun böyle” diyen…

Eylemin güzelliğine bakar mısınız?

Halkın Polisi(?) toplu eylem olmayınca Vali de henüz habersiz olduğu için şimdilik müdahale edemiyordur her halde…

İster misiniz sabaha karşı Tomalarla, biber gazıyla saldırsın Halkın polisi…

***

Son derece şık giyinmiş yaşlıca bir hanımefendi, marketten çıkar çıkmaz karşısına;

Bir ayağı sakat, bir kolunu da kaybetmiş dilenci bir adam dikilmiş ve kadıncağızın gözünün içine bakarak;

“İki çocuğum hasta, önceki gün de karım öldü, kaç gündür de kurt gibi açım; Allah rızası için beş lira verir misiniz bana ne olur yalvarıyorum, demeye başlamış…

Yaşlıca kadın, şöyle bir süzmüş dilenciyi; Ben seni tanıyorum, geçen hafta da kör olarak gelmiştin yanıma…

Şimdi gözlerin açık ama bu kez de kolun yok ve bacağın sakatlanmış olarak karşımdasın;

Utanmıyor musun insanları kandırmaya?

Dilenci, acılı bir gülümsemeyle başını sallamış;

“Ah ah,  gözlerim birden açılınca, öyle bir şok yaşadım ki, o şokla hem bir kolum düşüverdi,

hem de bir bacağım yürümez oldu.

***

Bir kere ok yaydan çıktı diyorum inanmıyorsunuz, bu millette yaratıcılık gani, kapıdan kovsanız bacadan girer, yeter ki karar versin…

Alın size dünyada eşi benzeri görülmeyen ve binlerce kişinin yapamadığını bir anda beceren “duran adam” protestosu…

***

Beyler bayanlar bu millet eylemlerine devam kararı aldı, onları tehdit edeceğinize korkutacağınıza sindirmeye çalışacağınıza anlamaya çalışsanız nasıl olur…

Milyonlarca insana “çapulcu” demiştiniz alın size “duran adam” şu anda ülkenin hemen her yerinde aynı eylem başladı, hatta az sonra bende evin içinde sabaha kadar “duran adam” eylemine başlıyorum.

Ne diyelim “gözlerimiz açılınca…”

 

İyi geceler…

 

Erdoğan ÖZGENÇ 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..