Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Durdurun dünyayı bi soluklanalım

Durdurun dünyayı bi soluklanalım
 

İnecek var demiyorum, bi durdurun üç-beş takılalım diyorum. Geçen her dakika biraz daha yaşlanmadan, yüzümüze çizgiler, saçımıza beyazlar eklenmeden bi keyif yapalım. Sonra kaldığımız yerden devam ederiz hayata. Herkes gezsin dolaşsın bir süre, avere olsun, boş konuşsun, yorulmasın, didinmesin. Yılların izleri yüzünden okunuyordu derler ya kitaplarda, çok korkuyorum. Ya da siz devam edin ben durayım.

Sanmayın ki 30 yaşına geldiğim için bu panik, daha 17'ydim eyvah 16 geçti dedim, dertlendim. Çocuklar hep büyümek ister, ben büyümek enayilik dedim, engelleyemedim.

Gelecek için plan yaptım, iki tutturdum, bir ıskaladım. Şansa bıraktım, gemileri yaktım, talihime küstüm, bir ters bir düz yüzdüm, sonunda güldüm, sonra ağladım, genelde başardım.

Meslek edindim, köstek oldular. Karar verdim, destek oldular, bir baktım ki hiç yoktular. Çok mu nankörüm? Belki biraz ve belki hak yerim biraz da ki bu da hakkımdır yenen haklarıma karşılık.

Dokunmayın bana demek geliyor içimden bazı zamanlar, dedim ya siz devam edin ben durayım en güzeli. Yıpratmayın beni demek de geliyor içimden bazen, gelmişim 30'uma, vur patlasın çal kimse oynamazsa ben oynarım artık, sizi mi takıcam?

 
Toplam blog
: 24
: 1019
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Ben Gözde. Yaş: 30. Meslek: Avukat. Medeni hal: Evli. Ruh hali ve saçları: Dalgalı...