Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Durdurun savaşı!!!

Durdurun savaşı!!!
 

Çocuğum ağlıyor!
Ona gitmeliyim.
Engel olmayın bana.
Korkuyor bomba seslerinden.
Durdurun, kesin bu saçmalığı.
Çocuğum ağlıyor!

Anne nerdesin?
Babam yerde boylu boyunca uzanmış.
Uyuyor mu anne?
Anne babam kıpırdamıyor.
Ne zamandan beri uyansın diye bağırıyorum.
Anne korkuyorum.
Anne nerdesin?

Çocuğum ağlıyor!
Bırakın, yanına gideyim.
Her şeyimi alın ama çocuğuma dokunmayın.
Erkeğimi aldınız.
Çocuğumu bana bırakın.
Bırakın beni!
Çocuğum ağlıyor!

Anne nerdesin?
Gel artık, çok korkuyorum.
Baba uyansana!
Annemi götürüyorlar.
Baba sen hiç böyle uyumazdın.
Üzerinde kırmızı su var baba!
Korkuyorum baba!
Korkuyorum anne!
Anne nerdesin?

Çocuğum ağlıyor!
Beni istiyor.
Siz de hiç insaf yok mu?
İzin verin bana lütfen.
Erkeğimi aldınız.
Çocuğumu bana bırakın.
Bırakın beni!
Çocuğum ağlıyor!

Anne nerdesin?
Babama küstüm.
Açmıyor gözlerini.
Her tarafı kırmızı su olmuş.
O hala orada öylece kıpırdamaksızın yatıyor.
Ben üzerimi pisletseydim.
Kızardı bana.
Keşke kızsa anne!
Anne, çok korkuyorum.
Anne bu adamlar bizden ne istiyorlar?
Anne nerdesin?

Çocuğum ağlıyor!
Ona gitmeliyim.
Engel olmayın bana!
Erkeğimi aldınız.
Çocuğumu bana bırakın.
Bırakın beni!!!
Çocuğum ağlıyor!!!

Savaşa, zülume, teröre lanet olsun.

NOT: Kafkasya'daki savaş haberlerini okuyunca dökülen cümlelerdir.
 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..