Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Durma hadi git...

Durma hadi git...
 

Durma hadi git senden öncede yaşıyordu bu yürek
Senden sonrada yaşayacak merak etme git
Git ardına bakma düşünme
Bir rüyaydı birlikte olmak saf temiz bir hayaldi
Sevmemişsin beni bakma gözlerime üzme
Sende öğreneceksin hayatı göreceksin gerçeği

Sen de terk edileceksin anlayacaksın bu bendeki sancıyı
Asla dönme geri dönmemelisin git artık git
Bir sonbahar da ilkbaharı düşlemişim
İmkansız olduğunu ise hiç düşünememişim
Görünüşe bakıp yargılayacağını bilememişim
Ama sende öğreneceksin bir gün kalbin değerini git
İlk defa buluşacaktık o otobüs terminalinde
Bilemezsin içimdeki heyecanı bilmeyeceksin de
Gerçekten sevmek nedir bilemeyeceksin
Ne güzel bir hayaldi içimde her şey güzel olacaktı sanki
Ama yıktın dağıttın her şeyi hani o olamaz dediğin anı
Unutmayacağım unutamam git artık git
Beni hiç sevmemişsin geldim ve gördüm artık
Suçlu kim yargılama her şey ortada üzülme sen
Alıştı bu yürek buna da dayanır
Merak etme toplarım kendimi üzülme git
Tanımadan sevmiştim seni ölümsüz olacaktı her şey ama olmadı

Manasız bir duvar ördün aramıza aşılması güç aşılması zor
Git artık arkana bile bakmadan git düşünme bir rüyaydı de ve git
Papatya ve kardelen nasıl ki birleşemez böyle bil
Aslında hiç birleşmedik bunu unutma ve artık git yolun açık olsun.........

 
Toplam blog
: 16
: 1058
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Odtü maden müh. 1. sınıf öğrencisiyim... Bölümümün aksine edebiyatla ilgiliyim amatör olarak şiirler..