Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dursunbey Halk Eğitim Merkezi kurslara devam ediyor.

Dursunbey Halk Eğitim Merkezi kurslara devam ediyor.
 

Dursunbey Halk Eğitim Merkezi Kurslara Devam Ediyor.


Dursunbey Halk Eğitim Merkezi; İş-Kur ve Dursunbey Gıda Tarım Ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğü  işbirliği ile Köylerimizde  yeni ve değişik meslek kursları  açmaya devam ediyor. Daha önce çeşitli köylerimizde Süt Sığırcılığı  kurslar açan Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü, 05 /12/2012 Tarihinde Başlayan iki yeni Kurs daha açtı.

Dursunbey Şabanlar Köyü'nde Meyve Bahçelerinde Gübreleme, Beyel  Köyü'nde ise Bitki Zararları ile Mücadele Kursları açılmış olup bu  kurslara 50 kursiyer devam etmektedir. Kursa katılan kursiyerlere İş-Kur tarafından günlük ücret ödenmektedir.

Kurs Öğreticiliklerini Dursunbey Gıda Tarım Ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğünden Ömer İNCE, Adem Erdal, Adem GÖKÇE ve Şeref ŞAHİN yapmakta.

 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..