Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Dursunbey Kızılay'da olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı.

Dursunbey Kızılay'da olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı.
 

Dursunbey Kızılay'da Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı.


Tek liste halinde çıkılan seçimlerde oyların tamamını alan Bahattin ŞAT, Dursunbey Kızılay Şube Başkanlığına tekrar seçildi.

Türkiye Kızılay Derneği Dursunbey Şubesi Başkanlığının 2013 yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı bugün saat: 13.00'da Kızılay Şubesinde yapıldı. 
 
Yoklama ve Şube Başkanının Genel Kurul Açılış konuşmasının ardından Başkanlık Divanı seçimi yapıldı. Divan Başkanlığına seçilen Balıkesir İGM Başkanı Ramazan BAHÇAVAN, toplantıya katılanları Atatürk ve silah arkadaşları için 1 dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşını okumaya davet etti. 
 
Saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından Şube Başkanı Bahattin ŞAT, bir konuşma yaptı ve toplantıya katılanlara teşekkür etti. 
 
2010-2011 ve 2012 yılı faaliyet raporu ile gelir giderinin görüşülmesi, bu yıllara ait denetçi raporunun görüşülmesi ve oylanmaları, şube yönetim kurulunun ibrası, 2013-2014 ve 2015 yılı tahmini bütçesinin tetkiki ile kullanımı hususunda şube yönetim kuruluna yetki verilmesinin oya sunulmasının ardından dilek ve teklifler incelenerek Genel Merkeze arzına karar verildi. 
 
Kızılay Genel Başkanı ve Balıkesir İl Başkanının telgraflarının okunmasının ardından, tek liste ile girilen seçimlerde aşağıdaki isimler oy birliği ile seçildi. 
 
Türk Kızılayı Dursunbey Şubesi 
 
Şube Yönetim Kurulu Asil Üyelikleri 
 
 
Bahattin ŞAT                                Şube Başkanı 
 
 
M.Rıdvan GÜVEN                           Yönetim Kurulu Üyesi 
 
 
Mustafa ÖZDEN                             Yönetim Kurulu Üyesi 
 
 
Erkan BAL                                     Yönetim Kurulu Üyesi 
 
 
Kemal KOCAELİ                             Yönetim Kurulu Üyesi 
 
 
 Şube Yönetim Kurulu Yedek Üyelikleri 
 
 
Mustafa ÇANAKÇI                          Yönetim Kurulu Yedek Üyesi 
 
 
Cemil ATEŞ                                   Yönetim Kurulu Yedek Üyesi 
 
 
Ümit KALKMAZ                               Yönetim Kurulu Yedek Üyesi 
 
 
Tayfun YANIK                                 Yönetim Kurulu Yedek Üyesi 
 
 
Basri NURAL                                   Yönetim Kurulu Yedek Üyesi 
 
Şube Denetçisi Asil ve Yedek Üyeler 
 
 
Osman BAHÇAVAN                          Şube Denetçisi Asil Üye 
 
 
İdris ÇALIRCALI                              Şube Denetçisi Yedek Üye 
 
 
 Genel Merkez Genel Kurul Asil ve Yedek Delegeleri 
 
 
Kemal KOCAELİ                             Asil Delege 
 
 
Ercan BAL                                     Asil Delege 
 
 
Ramazan DEMİRBAŞOĞLU              Yedek Delege 
 
 
Mustafa KANDEMİR                        Yedek Delege
 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..