Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Duru bir Yağmur

Duru bir  Yağmur
 

Fotoğraf :Nahide Köroğlu, Duru Yağmur, Kaan


Sevgili Kardeşim, Dr. Nahide Köroğlu'na Duru Yağmur'un annesine ...

Yağmur’dan YAĞMURLAR

- Anne bana kızma!
- Anne bana mı “ of “ dedin kendine mi dedin?
- Anneciğim ben seni çok seviyorum…

Bütün çocuklar güzeldir, ama
Gördüğüm en güzel burun onun
Sevgiyle ekilmiş bu tohum
Yeryüzündeki meleğim
İnci tanesi
Dudaklarından dökülüyor kelimeler
“Üss yaşındayım” 

Babasının çiçeği annesin balı
Yeryüzünde her yer onunla cennet
Cennet kokuyor cennet
Koklamaya kıyamıyorum 

Bütün çocuklar kar tanesi
Avuçlarımın sıcaklığında
Muazzam sevdadan
Eritirim diye çok korkuyorum 

Sekerken titretiyor yüreğimi billûr gibi
Gözümden sakınarak uzaktan izliyorum
Dokunamıyorum incinir kelebek kanatları
Tırmanıyor zirvelere coşkun çırpınışları
Yumuşacık bulutların üstünde pek mutlu 

Annesinin babasının koynunda omuzlarında
Abisinin önünde arkasında adım adım takipte
Evim evim güzel evim özgürlüğün başkentinde
Gökkuşağının katkısız göbeğinde
Ciddi ciddi oyun oynuyor hep 

- Nurdett annem işten ne zaman gelecek? 


Nil Alaz 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..