Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '13

 
Kategori
Mizah
 

Durumum yok Memedali Bey, bi yardım etseniz

Benim aldığım terbiyeye göre, bir malı hizmeti almaya kalkıştığınızda değişik fiyat alternatiflerini araştırır, fiyat-kalite dengesine bakar ve bütçenize en uygun olanını alırsınız. Alım aşamasına geldiğinizde siz zaten o fiyatı vermeye razı olmuşsunuzdur. Ya da o fiyatı vermeye razı olduğunuz şey için alım aşamasına gelirsiniz.

Belki – hadi o da adet yerini bulsun diye- herhangi bir indirim koşulu (peşin ödeme, erken ödeme, kardeş indirimi vb..) olup olmadığını sorabilirsiniz.Bundan başkası bana göre karşı tarafı maddi manevi tacize ve hatta suistimale gider.

Benim alış-veriş anlayışım buyken buyrun maruz kaldığımız diyaloglar:

- Son fiyat bu mu? Kaça olur şimdi?

- Fiyatlarımız ve koşullar elinizdeki kağıtta yazanlar…

- Ay ama yeni “yatak odası takımı” aldık. Bir kolaylık yapsaydınız!

- ?!? 

- Bize son ne olur şimdi?

- Fiyatlarımız ve koşullar elinizdeki kağıtta yazanlar…

- Ama bakın memnun kalırsak karnımdaki de buraya gelecek. Bize uzun dönemli fiyatı verin.

- Kusura bakmayın. İhtimaller üzerine değil mevcut durumlar üzerinde hareket ediyoruz. Malum bizim de ödemelerimiz var. 

- Aaa ben de burayı “düzgün bir okul” zannediyordum.

- ?!?

- Biraz daha indirim yapsanız? Çok fazla ödememiz var.

- Fiyatlarımız ve koşullar elinizdeki kağıtta yazanlar…

- Ama şimdi yatılı bakıcı, bale kursu ödemelerimiz de var. Bir de piyano dersi aldırmak istiyorum.

- ?!?

Geçen gün bir veliye tam da esnaf muhabbeti ile cevap verdik, itiraf ediyorum:

Kurtarmıyo kardeşim kurtarmıyoooooo!

 
Toplam blog
: 17
: 273
Kayıt tarihi
: 09.08.12
 
 

Ben kimim? Orhan Veli ne demiş kendini anlatan şiirninde: "Evvela adamım, yani sirk hayvanı f..