Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Duruşma

Duruşma
Aysu’ya sevgilerle... (Aysu bana “Şiir yaz hocam” dedi. Yüz buldum, haddi aştım, cüret ettim. İlk ve son bir şiirimsi)

Görünmez bir cadının çakıllardaki ayak izleri
Ya da merdivenlerdeki tıkırtıları

Nedir bu?
Yüreğe akan bir çağıltı... Bir.....

İnanamam inkâra dururum
.....

Ömrün son duruşması mı bu?
Yanılgılar kanarken çığlık çığlığa 

İnkârın inkârı için
Ve de
Kırmak için kalemi
İlle “samimi ikrar” gerekli
“İlle de samimi ikrarın gerekli” derken yargıç
.....

Sen,
Görkemli ve buğulu bilincimin uzakları
Tut ellerimi
Üşüyorum
Korkuyorum
Yorgunum

Vildan Sevil 

 
Toplam blog
: 102
: 882
Kayıt tarihi
: 07.06.11
 
 

1949 İstanbul doğumluyum. Emekli edebiyat öğretmeniyim. Çeşitli edebiyat sitelerinde, çeşitli kon..