Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Dürüstçe itiraflar...

Dürüstçe itiraflar...
 

Erkek anlatmaya başladı utana sıkıla; yıllar önce güzeller güzeli bir sevgilim vardı. Onunla el ele gezdik aylarca. O sırada askere gittim, döndüm ailemin baskısı ile hiç tanımadığım varlıklı bir ailenin kızı ile evlendirildim. Sevdiğim kızı da bırakamamıştım. Onun da benden kopmaması uğruna; her dalavereyi, yalanı ve sahtekarlığı yaptım, eşimden boşanacağım evleneceğiz dedim, ona en haince palavraları peş peşe söyledim ve iki ilişkiyi tam on yıl iç içe sabırla sürdürdüm.
Bu arada yoluma çıkan bir sürü de günü birlik ilişkilerim de oldu tabi.
Evli olduğum kadından kopamazdım; çünkü tüm iplerim onun elinde ipotekliydi.
Çalıştığım muhasebe bürosunun mülkiyeti, yaşadığım ev, yazlıklar gayrimenkuller,
aile çevrem, üç çocuğum, iş çevrem, vs.vs.vs...

Yıllar sonra sevdiğim kız;
baktı bundan ne köy olur ne kasaba,
ona hediye ettiğim daireyi satarak şehri terk_i diyar etmiş ve sırra kadem basmış,
eh fiziken de yıllar beni perçinlemiş yorgun ve de bezginim artık hayattan.

AMMA bakıyorum ki bu işten en karlı çıkan da benim hatun olmuş...

Benimle ilgilenmek gibi bir hayat gailesi olmadığı için gününü gün etmiş...
O arkadaş toplantısı, bu arkadaş toplantısı benim, gezmiş durmuş kapı kapı...

Ben yabancı kadınlara giderek, onların yanında sevgi ararken, bu evliliği yürütmek için ben tek başıma savaşmışım galiba...

BU İŞTEN EN KARLI ÇIKAN DA KARIM OLMUŞ...
YANİ, YILLAR SONRA yanına döndüğüm ve de beni şimdiki halimle kabullenerek bağrına basan, sözüm ona zavallı hayat arkadaşım!...

Neden mi?
Çünkü benim ondan ayrılmakla nelerden kopacağımı çok iyi bildiği için ;
asla bana emek vermek gayretinde bulunmamış olan o...

Sokaklarda sevgi arayan ben, yine ona dönerek, evliliğime hizmet ettiğimi,
bugün pipomu içerek penceremin başında, boğazın vapur sirenlerini dinlerken ,
çok daha iyi anlayabiliyorum...

MEĞER BEN, O İLİŞKİLERİ HEP, evliliğimi korumak için yaşamışım.

Bence son derece dürüstçe bir itiraftı !
VE DE SON DERECE ERKEKÇE!
Hayal ürünü bir yazıydı ama yaşamları bu şekilde olan birçok insan var toplumumuzda.
Sevgiyle kalın.
Nilgün Çakıcı/BURSA

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..