Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Düş değil gerçekmiş

Bir rüya sandım dün sabaha karşı

Ağladım, dövündüm, gün bana karşı

Haykırdım nefesim yetmedi arşa

Düşmanın bombası kastetti cana

Üç yaşında şehit verdim vatana


Düş değil, gerçekmiş ciğerim yanan

Düşman değil katil toprağa koyan


Gözleri nadide inci tanesi

Saçları savrulan ipek haresi

Tatlıydı dilleri bülbül nağmesi
Doymadım yüzüne güldü Aleyna

Doymadım gözüne nurdu Aleyna


Düş değil, gerçekmiş ciğerim yanan

Düşman değil katil toprağa koyan


Bu defa savrulan saçın değildi

Gözlerin karaydı inci değildi

Ellerin avcumda canlı değildi

Katiller sinsice vurdu Aleyna

Doymadım eline bebek Aleyna


Düş değil, gerçekmiş ciğerim yanan

Düşman değil katil toprağa koyan


Gözleri nadide inci tanesi

Saçları savrulan ipek haresi

Tatlıydı dilleri bülbül nağmesi
Doymadım yüzüne güldü Aleyna

Doymadım gözüne nurdu Aleyna


Düş değil, gerçekmiş ciğerim yanan

Düşman değil katil toprağa koyan

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..