Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Düş döküntüleri

Düş döküntüleri
 

Sağım soluma yabancılaştı sevdiğim

Solun sen diye hasretinle tütüyor

Sağım senli sancılarda kıvranırken

Ne saklı bir düş ki içinde sen çürütüyor

Akla sığmayan bir umudun içinde

Hayale uzanamayan bir yokluğun külü savruluyor

Ölüyorum, her türlü kederinle

Acının rengini sorma bana

Yeşil beyaz, siyah beyaz uzanır sükûnete

İçinde dertler kaşık kaşık  demlenir

Dudaktan kalbe yudum yudum işlenir

Her hücrende buhar olur

Nefesin kesilir kalbin haps olur

Düşlediğin en güzel yarınlarının sonu yok

Kedere yamalanır  bir kördüğüm hasretinle

Uzat kalbini acını alırım ben koynuma

Sen  ailenle yaşasan da sevdiğim

Gözlerinden akan kıvılcımlar sen  dökülür

Şeker çay tek bardakta karışır

Ne sen bana karışır ne de ben sana sevdiğim

Sen evli barklı çocuklu bir yar'sın

Ben ise yalnızlığın bağrında sensizim

Dokundu gecelerin gönlüme

Bensiz başka ellerde yaşarken tek hecede

Ben çorak gönlümde sensiz gecelerde öldüm

Su yolunu kaybetmiş ırmak suyunu çekmiş

Kar beyaz aşkın kefeni alnıma yazılmış sevdiğim.

Hoşça kal yiğidim ben bu aşkın yolcusuyum.

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..