Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '16

 
Kategori
Mizah
 

Düş'ün'mek

Düş'ün'mek
 

İnternetten Alıntı,


Diyorlar ki;
 
Ey Müslüman, edep nedir diye sorarsan bil ki edep, her edepsizin edepsizliğine katlanmaktır. Mevlana
 
Küle döndüysen, yeniden güle dönmeyi bekle. Ve geçmişte kaç kere küle dönüştüğünü değil, kaç kere yeniden küllerin arasından doğrulup yeni bir gül olduğunu hatırla.Mevlana
 
Yürürken başımın yerde olması sizi rahatsız etmesin. Benim tek derdim; yere düşen edebinize takılmamak. Mevlana 
 
"SOKAK lambası gibi olma ey Yar...
 
Kime yandığın belli olsun."N. F:Kısakürek
 
Demokrasiyi darbesiz ilerletmek bir insanlık meziyetidir."Muharrem Soyek
 
"Devlet yönetimi efeliği kaldırmaz!" Süleyman Demirel
 
"Doğru ya da yanlış  düş(mek) ile düşünmek aynı! "
 
Gözü açlar yüzünden artıyor karnı açların sayısı! 
 
Suçlusun 21.asır, ağıtları, acıları artırıp, gülüşlerimizi yok ettin. 
 
“Acıyı bir veren dindirir, bir de zaman! K.KARAKAŞLI
 
Takdir ediliyorsan değil, Taklit ediliyorsan başarmışsın demektir. Einstein
 
"Benim doğduğum kentlere her gün kurşunlar yağardı, siz bilmezdiniz. Bu yüzden ben terörist olurdum siz yurttaş! Musa Anter
 
"Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim. Sahip olamadıklarımın acısına ayıracak zamanım yok, hayat çok kısa. Mina Urgan           
 
Mizahı olmayan bir ülkede yaşamak korkunçtur. Ama, her an her şeyin mizahı gerektirdiği bir ülkede yaşamak çok daha korkunçtur.  B. Brecht
 
"Apartmana böcek ilacı yaptırmak isteyen komşularına “Böcekler, sinekler bu dünyanın gerçek sahipleridir. Onları öldüren katildir.”demiş. Apartman sakinleri de kızlarını arayıp Gürel’in söylediklerini aktarmışlar. Mehtap Ar şöyle cevap vermiş: “Annemin  evde beslediği Hatice isimli bir hamamböceği vardı. Onu terlikle ö"ldürdüğüm için bana katil deyip evden kovdu. Ben karışmam.” Bu gün kimlere neler yapıldığını iyi ki görmedin sevgili  Aysel Gürel, nur içinde yat.
 
"Bektaşi, Tanrı’ya şikâyet eder ama, ondan da hep yardım ister:
“Ödeyeceğim bir borç, kavuruyordu içimi!
Kime başvursam, alacağım cevap dünden belliydi!
Tek imdat eyleyecek, Yüce Tanrı’ydı elbette ki.
Hemen camiye gidip, oturdum önünde duaya:
‘Ey Tanrım!’ dedim.
‘Şu borcun parasını bana lütfet!
Eğer bunlar gibi, beş vakit rahatsız edersem, kahret!’” 
 
Hasan Pulur'a saygı ve rahmet dileğimle...
 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..