Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Düş

Düş
 

çınar çekimi...


Düşümde gördüm dün gece seni,

Gözlerin gökkuşağı, ağlar gibiydin.

Özledim diyordu çağlayan sesin,

Uzayan yollarımızı bağlar gibiydin.


Yoruldum diyordu, çökmüş omuzların,

Şu yalan dünyadan bezmiş gibiydin.

Görünce beni uzanıverdi kolların,

Sular içinde kalmış, bir ince dal gibiydin.


Yüzünü kaplamış bir sis perdesi,

Tıpkı sağnak yüklü bulut gibiydin.

Öyle sıcacık sardın ki beni,

O yorgun halinle umut gibiydin.


Düş diyordun… Düş işte…

Dokunmadan seversin,

Uzak uzak özlersin,

Düş kapılarından bakıp,

Gelsin diye gözlersin…


Düşümde gördüm dün gece seni,

Dilek bile tutamadan, kaydın gittin öylece.

Bir tebessüm kalmış ucunda dudağımın,

Düşümden kayıveren tek bir yıldız gibiydin.


lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..